Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر آمل با اشاره به افزایش 33 درصدی بودجه سال 99 شهرداری آمل، گفت: بودجه سال 99، 200 میلیارد تومان تخمین زده شد که از سال گذشته 33 درصد افزایش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، خسروابراهیم زاده عصر امروز در جلسه علنی شورای شهرآمل با اشاره به افزایش 33 درصدی بودجه سال 99 اظهار کرد: بودجه سال 99، 200 میلیارد تومان تخمین زده شد که از سال گذشته 33 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه بیشترین افزایش هزینه در هزینه های جاری بوده است، عنوان کرد: در فصل هزینه های جاری در سال98، ۶۳ میلیارد تومان و پیشنهاد سال آینده ۷۹ میلیارد تومان، هزینه های جاری نیروهای حجمی در دو مجموعه فضا سبز ۹۸ بودجه در حدود ۱۴ میلیارد۷۰۰ تومان و سال 99، ۱۷ میلیارد و  ۵۰۰ پیشنهاد شده است.

رئیس شورای شهر آمل ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد هزینه جاری پیش بینی شده است، همچنین بودجه سازمان پسماند در امسال 17  میلیارد و ۷۰۰  بود که در سال 99، 26 میلیارد و ۹۰۰ افزایش داشتیم.

وی ازمصوب شدن بودجه ۹۹ در جلسات بعدی شورا خبر داد و افزود: با توجه به تاخیری که شهرداری در ارسال بودجه پیشنهادی داشته است و باید تا ۱۵ دی ماه ارسال می شد، اما سه شنبه هفته گذشته تحویل داده شد، تصویب بودجه نیز با تاخیر همراه خواهد بود.

ابراهیم زاده درخصوص درآمد پایدار شهرداری عنوان کرد: جلسات متعددی در خصوص رودخانه هراز داشتیم که در ایجاد درامد پایدار شهرداری نقش موثری خواهد داشت که در سال آینده شروع بکار خواهیم کرد.

وی از اجرایی شدن فاز 2 بلوار ولایت جنوبی در سال آینده بیان کرد و یادآور شد: امسال به دلیل شرایط موجود نتوانستیم به خوبی در حوزه آسفالت فعالیت کنیم، اما برای سال آینده برنامه های خوبی خواهیم داشت، جابه جایی شهرداری مرکزی در بلوار آزادگان و ایجاد فرهنگسرا در شهرداری فعلی از دیگر برنامه های سال پیش رو خواهد بود.

رئیس شورای شهر آمل به فصل جدیدی برای درآمد اشاره کرد و افزود: شهرداری به سمتی می رود که اهرم درآمدی خود را بالا می برد، صدور پروانه ممیزی شهرداری به صوت درست و صحیح باید اجرا شود که می تواند حداقل ۵۰۰ میلیارد ریال درآمدزایی کند.

وی از فعالیت رسانه ها و فضای مجازی در ورود به بیماری کرونا تشکر کرد و افزود: رسانه ها و شبکه های مجازی در توصیه پزشکی فعالیت خوبی داشتند و باید تشکرویژه به سربازان عملیات کرونا که پزشکان و پرستاران هستند، تا پای جان خودبرای سلامتی هم وطنان تلاش می‌کنند.

ابراهیم زاده تصریح کرد: فعالیت های خوبی در سطح شهراجرا شد، تمام معابر سطح شهر آهک پاشی شدند، کلیه ناوگان حمل و نقل کاملا ضدعفونی انجام شد، چند هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده خریداری شد تا معابر اصلی، فرعی و مغاره ها و.. ضدعفونی شوند.

وی در پایان توصیه کرد: ادارات به وابسته ارتباط با ارباب رجوع درگیر بیماری کرونا هستند، مراجعات غیرضروری را کم کنید، از پارک کنار خیابان های اصلی استفاده نکنید، برای مقابله با این بیماری تقاضا داریم با توجه به اوج واگیر بودن آن در این هفته از حضور در خیابان ها و تجمعات اجتناب کنند تا همه با هم با این بیماری بجنگیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیارد تومان بودجه سال 99 شورای شهر سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است

مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به گزارش منتشر شده در یک پایگاه خبری اعلام کرد که رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها و مانند سایر دستگاه‌های اجرایی بین ۱۳ تا ۳۸ درصد بوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، طی روزهای گذشته، یک پایگاه خبری در گزارشی تصویری با عنوان «تماشا کنید: ریاضت برای مردم/ ولخرجی دولت در اختصاص به نهادهای غیر پاسخگو»، سعی در القای پیامی غیر واقعی در خصوص رشد بودجه دستگاه‌های فرهنگی داشته است. درخصوص این گزارش نکات زیر قابل توجه است:


۱- برخی از ارقام ارائه شده در گزارش نادرست است؛ مانند بنیاد سعدی که اعتبار اضافه شده آن ۳۴ میلیارد عنوان شده، در حالی‌که ۱۲,۵ میلیارد تومان بوده است و یا بودجه اضافه شده موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) حتی با احتساب اعتبارات بند (ب) تبصره ۱۳ قانون بودجه، ۱۶۵ میلیارد تومان بوده که ۲۹۶ میلیارد تومان عنوان شده است. همچنین اعتبارات اضافه شده مورد اشاره در گزارش برای شورای عالی حوزه‌های علمیه و شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران، سازمان تبلیغات اسلامی و جامعه المصطفی العالمیه نیز غیر واقعی است.


۲- رشد اعتبارات بودجه عمومی جدول (۷) دستگاه‌های اجرایی که در گزارش یاد شده به آنها اشاره شده به شرح جدول ذیل است.


همان‌طور که در جدول نیز قابل مشاهده است، رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها و مانند سایر دستگاه‌های اجرایی بین ۱۳ تا ۳۸ درصد بوده است.

درآمد اختصاصی دستگاه‌های فرهنگی برای اولین بار در جداول بودجه اضافه شده است.


۳- درآمد اختصاصی دستگاه‌های فرهنگی برای اولین بار در جداول بودجه اضافه شده است که علت آن حکم بند (ب) تبصره (۱۳) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور است که بر اساس آن یک‌ درصد (۱ درصد) از هزینه‌های شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت به موجب هم‌افزایی و ارتقای فعالیت‌ها و تولیدات فرهنگی، هنری و ورزشی از قبیل موضوعات قرآنی، ازدواج و خانواده، جوانی جمعیت، توانمندسازی بانوان و آسیب‌زدایی از زنان و خانواده تخصیص یافته است. 


۴- همچنین با توجه به اینکه کمک بودجه‌ای دولت به مؤسسات و نهادهای فرهنگی از طریق دستگاه‌های اجرایی اصلی است، بخش قابل توجهی از اعتبار در نظر گرفته شده ذیل دستگاه‌های اجرایی یاد شده به منظور کمک به مؤسسات و نهادهای مذکور بوده که در گزارش یاد شده به صورت نادرست به سرجمع اعتبارات دستگاه‌های اجرایی اضافه شده است. به عنوان نمونه هزار میلیارد تومان از اعتبار پیش‌بینی شده برای سازمان تبلیغات اسلامی از محل اعتبار بند (ب) تبصره (۱۳) لایحه بودجه سال جاری مربوط به صندوق توسعه قرآنی  و برای گسترش فعالیت‌های حفظ موضوعی قرآن کریم و تقویت فعالیت‌های مؤسسات قرآنی کشور بوده که (بر اساس برنامه‌های ارائه شده) در اختیار آن صندوق قرار خواهد گرفت و جزء اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی نیست.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش فرهنگ و هنر
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • هزینه 5 میلیونی برای هر ایرانی/ ماجرا چیست؟!
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان