Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@16:46:36 GMT

ایجاد چهارمین تشکل حرفه‌ای گردشگری خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۶۳۶۴

ایجاد چهارمین تشکل حرفه‌ای گردشگری خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی از ایجاد چهارمین تشکل حرفه‌ای گردشگری استان خراسان‌رضوی خبرداد.

ابوالفضل مکرمی‌فر با اعلام این خبر، اظهار کرد: پس از ایجاد سه تشکل حرفه‌ای هتل‌ها، گردشگری سلامت و اقامتگاه‌های بوم‌گردی در استان، جامعه حرفه‌ای هتل آپارتمان‌داران استان خراسان‌رضوی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: مجمع عمومی موسس هتل آپارتمان‌های استان خراسان‌رضوی در محل هتل آپارتمان حیات شرق مشهد با حضور اعضاء ثبت نام شده برگزار و چهارمین تشکل حرفه‌ای استان خراسان‌رضوی با عنوان «جامعه حرفه‌ای هتل آپارتمان‌داران استان خراسان‌رضوی» ایجاد شد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی درباره نتیجه انتخابات هیات مدیره این تشکل گردشگری استان اظهارکرد: براساس آراء اخذ شده، به ترتیب کریم طائی‌نیا، محمود مقدسی، محمد نیکو، محمدباقر پورعلی، حسن ثابت حسینی به عنوان عضو اصلی و حسین شجاعی باغدار و محمدعلی ترابی به عنوان عضو علی‌البدل هیات مدیره انتخاب شدند.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، مکرمی‌فر افزود: همچنین در این انتخابات سمیر شماسی و مهدی کمالی‌پور به عنوان بازرسان اصلی و  مهدی صدیقی به عنوان بازرس علی‌البدل جامعه حرفه‌ای هتل آپارتمان‌داران استان خراسان رضوی انتخاب شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هتل آپارتمان داران میراث فرهنگی گردشگري تشکل گردشگری مشهد استان خراسان رضوی هتل آپارتمان تشکل حرفه ای حرفه ای هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش ها از امروز به تدریج از جنوب غربی خراسان رضوی آغاز خواهد شد و در روزهای پایانی هفته بیشتر نقاط استان را فرا خواهد گرفت.

او با بیان اینکه سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود، افزود: بارش ها در روز پنج شنبه و جمعه به اوج خود خواهد رسید که این بارندگی ها در مناطق مستعد همراه با رعد و برق، تگرگ و آبگرفتگی است و موجب کاهش موقت دمای هوا در مناطق مختلف نیز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران/ سرانجام ایجاد شهرداران ویژه ناحیه چه شد؟
  • باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • غذاهای محلی ریشه در آداب‌و رسوم جامعه دارد
  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • پرستاران ۳۰ درصد از جمعیت نظام سلامت هستند
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت