Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@19:00:16 GMT

راز پلید هدیه های عاشقانه به 2 دختر تهرانی + جزییات

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۶۴۷۳

راز پلید هدیه های عاشقانه به 2 دختر تهرانی + جزییات

حوادث رکنا: 2 پسر جوان برای خرید کادو ولنتاین دست به زورگیری در تهران می زدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا: سرهنگ کارآگاه "احمد نجفی" معاون مبارزه با جرائم خاص پلیس آگاهی پایتخت گفت: در اوایل بهمن ماه وقوع سرقت های بعنف و توأم با خشونت در مناطق غرب و شمالغرب تهران افزایش یافت. آمار سرقت ها به صورت روزانه در اداره پنجم پلیس آگاهی مورد رصد و تجزیه و تحلیل قرار گرفت و مشخص شد دو جوان در محدوده سنی 18الی20ساله با استفاده از موتورسیکلت تندرو و سلاح سرد با مسدود کردن راه شهروندان که اکثر نوجوان هستند اموال با ارزششان را سرقت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بررسی پرونده های تشکیل شده فرضیه سابقه دار بودن متهمان قوت گرفت و با اطلاعات به دست آمده یکی از سارقان به نام کامبیز شناسایی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تصویر بدست آمده از کامبیز به رویت مال باختگان رسید، گفت: شاکیان پرونده به اتفاق کامبیز را به عنوان یکی از سارقان اموالشان مورد شناسایی قرار دادند.

وی بیان داشت: با توجه به سرنخ بدست آمده و مخفیگاه کامبیز در یکی از شهرستان جنوب غربی استان تهران، شناسایی شد و اولین متهم پرونده به صورت نامحسوس زیر نظر قرار گرفت و در نهایت در مراقبت های ویژه پلیسی هویت همدست وی نیز به نام مجتبی 19 ساله و مخفیگاه وی نیز شناسایی شد.

سرهنگ نجفی تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی دستور دستگیری متهمان اخذ و در چهاردهم بهمن ماه هر دو متهم با نیابت قضادی در عملیات های همزمان و جداگانه در محدوده جنوب غربی استان تهران دستگیر شدند .

معاون مبارزه با جرائم خاص پلیس آگاهی با بیان اینکه هر دو متهم به پلیس آگاهی منتقل شد، گفت: سارقان اعلام کردند، به خاطر نزدیکی به ولنتاین نیاز به پول برای خرید کادو داشتیم و به فکر سرقت افتادیم، با یک دستگاه موتورسیکلت به شهر تهران می آمدیم و پس از شناسایی سوژه ها در محلی خلوت در فرصتی مناسب با تهدید سلاح سرد، گوشی و اموال با ارزش مال باختگان را سرقت می کردیم.

سرهنگ کارآگاه نجفی با اشاره به اینکه متهمان به 15 فقره سرقت در محدوده شهرهای تهران، اسلامشهر و پرند اعتراف کردند، گفت : ارزش ریالی اموال مسروقه بیش از یک میلیارد ریال می باشد.

این مقام پلیسی اضافه کرد: تاکنون 5 تن از شاکیان شناسایی شده اند و هر دو متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شده اند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان حوادث پلیس سرقت زندان اخبار حوادث ولنتاین تهران زورگیری پسر جوان خرید کرونا فیلم ویروس کرونا در ایران عکس تلگرام تهران مشکوک بیمارستان ویدیو ها شناسایی شد پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی نظریه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان دیر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری شیوه و شگردهای پلیسی، یک نفر سارق را با هویت معلوم شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دیر با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۸ فقره سرقت کابل مخابراتی اعتراف داشت، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6090784

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس