Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور وزیر بهداشت جزئیاتی از بسیج ملی مقابله با کرونا را تشریح کرد که براساس در گام اول منازل کسانی که بیمار مبتلا داشتند ضدعفونی می‌شود. ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، وهاب‌زاده در تشریح جزئیاتی از اجرای طرح بسیج ملی 300 هزار اکیپ سلامت مقابله با کرونا گفت: گام اول، ضد عفونی کردن منازل کسانی که بیمار مبتلا داشتند و و ارائه خدمات بهداشتی پیشگیرانه به افراد خانواده ضدعفونی کردن و غربالگری اماکن عمومی، ادارات دولتی و‌ خصوصی، و ارائه خدمات غربالگری به کارکنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ارائه خدمات و مشاوره بهداشتی در روستاها و‌ مناطق دور افتاده عمده اقدامات این طرح در شهرهای بزرگ از طریق سامانه‌های هوشمند و استفاده از ظرفیت پرونده الکترونیک سلامت خواهد بود که در صورت تشخیص و نیاز به خدمات بیشتر (با هماهنگی) مراجعه به منزل انجام خواهد شد.

روس‌ها به‌دنبال تولید واکسن کرونا70 درصد مراجعه به بیمارستان‌ها ناشی از "ترس" از کرونا است!

انتهای پیام/

R1014142/P1014142/S2,24,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۶۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج

رستگار خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته ملی سلامت در ترویج فرهنگ بهداشت ۲۷۰ نفر از دانش‌آموزان مدرسه پسرانه سهند ۱، منطقه محروم کانی کوزله سنندج در یک اردوی ۲ روزه ویزیت و غربالگری شدند.

وی گفت: با انجام غربالگری و تشکیل پرونده، دانش‌آموزان نیازمند برای اقدامات تخصصی‌تر دندانپزشکی به صورت رایگان در کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خدمات دندانپزشکی دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: در پی معاینه و غربالگری این دانش‌آموزان، آموزش بهداشت دهان و دندان، روش صحیح مسواک زدن به صورت آموزش با مولاژ و پرسش و پاسخ در بحث تغذیه سالم صورت گرفت.

خسروی افزود: این برنامه با پشتیبانی «لبخند احسان» بنیاد برکت انجام شد.

کد خبر 6088759

دیگر خبرها

  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود