Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا گل محمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  انتخاب حمید رضا گرشاسبی به عنوان مدیرعامل باشگاه پیکان اظهار داشت: این انتخاب قانونی است، زیرا پیکان باشگاه خصوصی محسوب می‌شود. شما ببینید باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن خصوصی حساب می‌شود، اما در واقع دولتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجوز حرفه‌ای را وقتی به باشگاه‌ها می‌دهند که خصوصی باشند.

او افزود: باشگاه استقلال و پرسپولیس تنها باشگاه‌های دولتی ایران هستند و بقیه باشگاه‌ها خصوصی محسوب می‌شوند و این بیشتر جنبه نمایشی دارد. مگر می‌شود باشگاه‌هایی مانند سپاهان، ذوب آهن و صنعت نفت آبادان را خصوصی دانست؟ با این وجود در حال حاضر این باشگاه‌ها خصوصی شناخته می‌شوند.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که با قوانین  AFC که تنها به باشگاه‌های خصوصی مجوز حرفه‌ای می‌دهد، چگونه تیم‌های دولتی مانند استقلال و پرسپولیس مجوز حرفه‌ای گرفتند گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای خودشان اساسنامه‌ای تدوین کردند و در کنار آن مجمع تشکیل دادند و آیین نامه ثبت شرکت‌ها را درست کردند و می‌توان گفت در خود وزارت ورزش و جوانان، ۲ باشگاه خصوصی فرهنگی و ورزشی را ثبت کردند. بزرگ‌ترین ایرادی که در حال حاضر به ما می‌گیرند، همین مسائل است، اما به AFC اعلام کردیم که این ۲ باشگاه خصوصی هستند.

بیشتر بخوانید: گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پیکان شد

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران افزود: به تازگی ۱۲۰ هزار دلار جریمه شدیم و به ما گفتند شما موظف بودید که مجوز باشگاه‌های حرفه‌ای را براساس ظوابط AFC صادر کنید، اما این کار را انجام ندادید. قضاوت درست یا نادرست بودن حرف AFC را به حقوقدانان فدراسیون فوتبال می‌سپارم.  

او در واکنش به صحبت‌های ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال که اعلام کرده بود این جریمه به ۳، ۴ سال پیش مربوط می‌شود گفت: تاریخ دقیق این جریمه را نمی‌دانم، اما به هر حال فدراسیون فوتبال جریمه شده است. AFC  برای صدور مجوز باشگاه‌های حرفه‌ای برخی ظوابط را تعیین کرده است. وقتی مدیر یک باشگاه کارمند دولت باشد، آن باشگاه دیگر حرفه‌ای نیست. باید ببینیم ظوابط ما تا چه اندازه با ظوابط AFC  همخوانی دارد.  

گل محمدی افزود: اگر باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان ثبت شرکت‌ها دارد و به عنوان یک شرکت خصوصی ثبت شده باشد، تمام مقررات خصوصی بر آن لازم الاجرا می‌شود و براساس مقررات خصوصی، به کارگیری هر فردی توسط هیئت مدیره اشکال دارد.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس استقلال و پرسپولیس باشگاه ها گل محمدی حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه

به گزارش خبرگزاری مهر، طیبه محمدی گفت: باتوجه به اهمیت شناسایی و هدایت دانش آموزان دارای ظرفیت‌های ویژه یادگیری و همچنین کمک به رشد متعادل و همه جانبه شخصیت آنان متناسب با ساحت‌های شش گانه تربیتی و در راستای اجرای آئین نامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تربیتی، فرایند جهش تحصیلی دوره ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و تا پایان خردادماه ادامه خواهد داشت.

وی ضمن تاکید بر این موضوع که تاریخ اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود، افزود: در این برنامه و به منظور ارتقای پایه، دانش آموزان می‌توانند در سطوح پایه‌های اول به سوم، دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم ابتدایی در ارزیابی‌های تخصصی هوشی و روانی شرکت کنند.

محمدی اضافه کرد: جهت شرکت در این طرح، والدین متقاضی ابتدا باید درخواست کتبی خود را به مدیر مدرسه ارائه نمایند و سپس مدیر مدرسه پس از بررسی درخواست و شرایط دانش آموز، نسبت به ثبت درخواست در سامانه و دریافت مجوزهای لازم اقدام نماید.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان تصریح کرد: پس از طی مراحل مذکور، والدین می‌بایست پس از دریافت راهنمایی‌های لازم از سوی مدیر مدرسه با مراجعه به سایت https://sso.my.gov.ir نسبت به نوبت گیری و شرکت در ارزیابی‌های تخصصی اقدام کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای اجرای کامل و صحیح برنامه جهش تحصیلی ابتدایی پیش بینی شده است و تمامی اطلاعات اعم از تاریخ، مکان، پرداخت هزینه و شرایط آزمون ارزیابی جهت راهنمایی دقیق والدین در سامانه مذکور برنامه ریزی شده است.

لازم به ذکر است؛ والدین جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به واحد سنجش و تشخیص اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۸۱۳۸۲۷۴۸۵۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6089507

دیگر خبرها

  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • برداشت گل محمدی از باغات بابل