Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عابدینی گفت: کادر پزشکی و پرستاران رزمندگان خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند و از همه این عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین ضمن تقدیر از تلاش‌های مسئولان برای رسیدگی به مردم و حل این مشکل، خواستار ارائه خدمات هر چه بیشتر به مردم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: کادر پزشکی و پرستاران رزمندگان خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند و از همه این عزیزان که با از خودگذشتگی و تلاش‌های شبانه ‌روزی مدافعان سلامت مردم هستند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

وی تأکید کرد: خدمت به مردم گرفتار در این بحران، اجر کثیری را نصیب این عزیزان خواهد کرد.

 

آیت الله عابدینی اعلام کرد: از همه شهروندان می‌ خواهیم که نکات بهداشتی و توصیه ‌های پزشکی را با جدیت هر چه بیشتر رعایت کنند تا شاهد جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری و ریشه کن شدن آن باشیم.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا نماینده ولی فقیه در استان قزوین پزشکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین میزبان شهید گمنام می شود

سرهنگ امیری مقدم مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: مراسم استقبال از شهید گمنام روز یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان برگزار می‌شود.

سرهنگ امیری مقدم افزود: ساعت ۱۶ روز دوشنبه هم این پیکر مطهر این شهید از مسجد امام جعفر صادق (ع) شهر نرجه تشییع و در بوستان این شهر خاکسپاری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت پزشکان در شیراز
  • وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت الکلی پزشکان واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام می شود
  • حل مشکل آب کشاورزان قزوین اولویت مسؤولان باشد