Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان بندی جدید بازی های لغو شده در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 را اعلام کرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از تعویق بازی های منظقه غرب و شرق باهم به خاطر ویروس کرونا زمان بندی جدید بازی های لغو شده و تاریخ جدید مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد که به شرح زیر است:
بازی‌های لغو شده قرار شد در روزهای 30 و 31 اردیبهشت (هفته سوم)، 6 و 7 خرداد (هفته چهارم)، 27 و 28 خرداد (هفته پنجم) و 3 و 4 تیر (هفته ششم) برگزار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها به روزهای 21 و 22 مرداد (دور رفت) و 4 و 5 شهریور (دور  برگشت) منتقل می‌شوند. بازی‌های یک‌چهارم نهایی در 25 و 26 شهریور (دور رفت) و 8 و 9 مهر (دور  برگشت) برگزار می‌شوند.
مرحله نیمه‌نهایی نیز 29 و 30 مهر (دور رفت) و 6 و 7 آبان (دور  برگشت) برگزار خواهد شد. راه‌یافتگان به فینال هم در همان تاریخ قبلی یعنی 2 و 8 آذر به مصاف هم می‌روند.

- هافبک پیشین تیم فوتبال جوانان ایران و باشگاه سایپا، به عضویت تیم شاهین شهرداری بوشهر درآمد. محمد سلطانی‌مهر هافبک پیشین تیم فوتبال سایپا، با باشگاه شاهین شهرداری بوشهر قرارداد بست و شاگرد میشو کریستیچویچ شد. سلطانی‌مهر سابقه حضور در تیم فوتبال جوانان ایران را در کارنامه دارد. شاهین شهرداری بوشهر در رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

- فدراسیون فوتبال درباره بحث شکایت ویلموتس از ایران، پاسخ خود را به فیفا ارسال کرد. به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، به دنبال طرح دعوی مارک ویلموتس در فیفا، فدراسیون‌ فوتبال در موعد مقرر پاسخی منطبق بر اساس کلیه مفاد قرارداد و در راستای جزییات تعهدات به امضا رسیده طرفین به فیفا ارسال کرده و در قالب یک دعوی متقابل طرح دعوی نوینی علیه وی صورت گرفت.
برهمین اساس روند دادرسی پرونده در حال پیگیری است‌‌. ذکر این نکته ضروری است که نه مارک ویلموتس و نه وکلای وی به هیچ عنوان در هیچ یک از اوراق ارسالی به فیفا عنوان مجرمانه‌ای را به فدراسیون فوتبال ایران نسبت نداده‌اند.

- دومین نشست هماهنگی برگزاری مسابقه تیم های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ صبح امروز در فدراسیون فوتبال برگزار شد. به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،دومین نشست هماهنگی برگزاری مسابقه تیم های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ صبح امروز در فدراسیون فوتبال برگزار شد.در این نشست با حضور ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون ، مدیران و نمایندگان کمیته های مربوطه همچنین نماینده استادیوم آزادی آخرین الزامات و اقدامات به منظور برگزاری این بازی مورد بررسی قرار گرفت.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در این نشست با وجود برخی اخبار غیر رسمی در خصوص برگزاری این مسابقه گفت:اعضای کمیته برگزاری بازی لازم است کلیه اقدامات مورد نظر را طبق برنامه از پیش تعیین شده انجام بدهند.هر چند هنوز در خصوص انجام این مسابقه موضوع تازه ای به صورت رسمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا اعلام نشده با این وجود فدراسیون با آمادگی کامل اقدامات اجرایی لازم در خصوص برگزاری این بازی را دنبال می کند.

- با پیشنهاد محمود فکری و موافقت مدیرعامل باشگاه نساجی، سرمربی پیشین باشگاه استقلال مدیر فنی جدید باشگاه نساجی شد. عبدالصمد مرفاوی سرمربی پیشین باشگاه استقلال با دریافت حکمی از سوی علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی، از امروز به عنوان مدیر فنی جدید تیم نساجی معرفی شد. حضور مرفاوی در تیم نساجی با درخواست محمود فکری سرمربی این تیم انجام شده است. این اتفاق در حالی افتاد که پیش از بازی نساجی مقابل ماشین سازی در تبریز، پیشنهاد حضور مرفاوی به عنوان دستیار فکری در کادر فنی نساجی شده بود که این پیشنهاد مورد موافقت مرفاوی قرار نگرفت.

- فیفا در پاسخ به نامه فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که تا زمان اصلاح نشدن اساسنامه، انتخابات فدراسیون کشورمان نباید برگزار شود. فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در پاسخ به نامه فدراسیون ایران، اعلام کرد که تا برطرف نشدن ایرادها و اشکالات، انتخابات فدراسیون فوتبال کشورمان نباید برگزار شود. فیفا هفته گذشته در نامه‌ای به فدراسیون ایران اعلام کرد که با توجه به عدم اصلاح اساسنامه و تا انجام نشدن این کار، انتخابات فدراسیون نباید برگزار شود. فیفا در این نامه اعلام کرده بود که 4 بار از فدراسیون ایران خواسته اساسنامه را اصلاح کنند اما این کار انجام نشده است. در این نامه ایرادهایی همچون "چرا ‌آیین‌نامه‌ای برای انتخابات ندارید؟"، "چرا کمیته انتخابات ندارید" و "کمیته استیناف انتخابات در اساسنامه وجود ندارد" از فدراسیون گرفته شده است. همچنین فدراسیون جهانی اعلام کرده بود که وزیر ورزش و معاون او نباید در انتخابات ایران حق رأی داشته باشند.
فدراسیون فوتبال ایران پنجشنبه هفته گذشته در نامه‌ای پاسخ فیفا را داد و اعلام کرد که ایرادهای ذکر شده در آیین‌نامه انتخاباتی فدراسیون وجود دارد. آیین‌نامه انتخاباتی نیز ترجمه و به فیفا ارسال شد. فدراسیون همچنین به فیفا اعلام کرد که وزارت ورزش به عنوان حامی و پشتیبان فدراسیون فعالیت می‌کند. با این حال توضیحات فدراسیون کشورمان مورد قبول فیفا قرار نگرفت و فدراسیون جهانی فوتبال در پاسخ به این نامه ضمن پافشاری بر موضع قبلی خود تأکید کرده که انتخابات فدراسیون فوتبال ایران در چنین شرایطی نباید برگزار شود. فیفا همچنین از فدراسیون خواسته که اصلاح اساسنامه را در دستور کار خود قرار دهد. با این شرایط باید دید در نهایت تکلیف انتخابات فدراسیون فوتبال که قرار است 25 اسفند برگزار شود چه خواهد شد.

- تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 14 در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.
* سیاوش یزدانی و شیخ دیاباته در تمرین امروز آبی پوشان حضور نداشتند.
*فرزاد مجیدی در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشت و با بازیکنان و سعید رمضانی خوش و بش کرد.
* ابتدای تمرین امروز تیم فوتبال استقلال به برنامه‌های هوازی اختصاص داشت که فرهاد مجیدی شاگردانش را به انجام این تمرین تشویق کرد. وی در هر آیتمی که بازیکنان با موفقیت از آن عبور می‌کردند شاگردانش را مورد تشویق قرار داد.در بخش بعد فوتبال درون تیمی برگزار شد.
تیم فوتبال استقلال بعد از لغو هفته بیست و دوم در هفته بیست و سوم میهمان پارس جنوبی در جم خواهد بود.
 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فیفا فدراسیون فوتبال نساجی فدراسیون فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال انتخابات فدراسیون نباید برگزار شود تمرین امروز برگزار شد نامه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۷۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی

به گزاش همشهری آنلاین شمسایی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که به درخواست خودش قراردادی با فدراسیون فوتبال امضا نکرده؛ او گفت که خواهان تاخیر در عقد قراردادش شده تا اگر تیم ملی فوتسال قهرمان آسیا نشد، استعفا بدهد و برود.

حالا اما با توجه به کسب جام قهرمانی توسط فوتسالیست‌های ایران مسئولان فدراسیون در صدد هستند تا هرچه سریع‌تر قرارداد شمسایی را امضا کنند.

اصولی، رییس کمیته فوتسال، روز دوشنبه اعلام کرد که در خدمت شمسایی خواهند بود و در همین رابطه خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که امضای قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال در اولویت برنامه‌ها قرار خواهد گرفت.

شمسایی قرار است به زودی به دیدار مهدی تاج برود و مهم‌ترین بحث در این خصوص قرارداد سرمربی فوتسالیست‌های ایران است. قرارداد او بعد از تنظیم از سوی بخش حقوقی به هیئت رییسه فدراسیون فوتبال خواهد رفت تا آنجا مصوب شود و به امضای رییس فدراسیون و شمسایی برسد تا حضور سرمربی ایران رسمی شود.

کد خبر 848222 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد