Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در وین، گروه ۷۷ و چین در بیانیه‌ای که به شصت و سومین نشست کمیسیون مواد مخدر سازمان ملل در وین ارائه شد، به موضوع اقدامات یکجانبه نیز پرداخت.

در بخشی از این بیانیه آمده است: گروه ۷۷ و چین قویا معتقد است که حمایت از چندجانبه گرایی و خودداری از اقدامات و تدابیر محدود کننده که منطبق با حقوق بین‌الملل و منشور ملل متحد نیز نیستند، برای ارتقای همبستگی، همکاری بین‌المللی و تقویت قابلیت‌های کشور‌ها در مقابله با معضل جهانی موادمخدر، ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به توضیح است گروه ۷۷ متشکل از ۱۳۵ کشور در حال توسعه و چین است.

کاظم غریب‌آبادی سفیر و نماینده دائم ایران در دفتر سازمان ملل در وین پیش از این با اشاره به شصت و سومین نشست کمیسیون مواد مخدر که از امروز در وین آغاز به کار کرد، گفت که «اسکندر مومنی» دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از سوی ایران در رأس هیأتی در این اجلاس حضور دارد.

به گفته غریب‌آبادی، مومنی ضمن سخنرانی در نشست مذکور، در حاشیه این اجلاس با مدیر اجرایی دفتر مقابله با موادمخدر سازمان ملل، رئیس هیأت بین‌المللی کنترل مواد مخدر و روسای برخی هیأت‌های حاضر در اجلاس نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه 77 کرونا ویروس مواد مخدر گروه ۷۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت

سرهنگ سید رضا صادقیان فرمانده انتظامی تفت بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.

وی بیان داشت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستای اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح، مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • تاثیر عجیب این ویتامین روی عصبانیت
  • تاثیر عجیب این ویتامین روی خلق و خو
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!