Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار همدان با بیان اینکه تمام امکانات شهرداری را برای ارتقای سلامت عمومی به کار گرفته‌ایم گفت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم در حد توان از حضور غیر ضروری در اماکن عمومی پررفت و آمد شهر خودداری کنند تا فرصت انتشار ویروس از بین برود.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عباس صوفی عصر امروز و در جریان بازدید از روند عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری اظهار کرد: همراهی با سیستم بهداشت و درمان توسط عموم مردم و نهادهای دولتی و غیر دولتی مهمترین اقدامی است که در این گذرگاه تاریخی به آن نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: حفظ آرامش روانی جامعه و مراقبت‌های بهداشتی توسط شهروندان موجب کنترل و مهار این پدیده زیستی خواهد بود بنابراین از همگان درخواست دایم با همدلی و انسجام عمومی در این زمینه تلاش کنند.

شهردار همدان افزود: مدیریت شهری از روزهای اول انتشار کرونا تدابیری را برای ارتقای سلامت کاربران خدمات عمومی شهرداری اندیشید و در این زمینه حساس بود.

وی گفت: مجموعه شهرداری با بکارگیری تمام فرصت‌های موجود در شهرداری و با همراهی نهادهای مرتبط به توسعه خدمات از قبیل ضدعفونی‌سازی وسایل نقلیه، پاکسازی پایانه‌های مسافربری، اتوبوس‌های شهری، تاکسی‌ها و ساختمان‌های مرجع شهروندان اقدام کرده است.

صوفی به تدبیر شورای شهر در دعوت از رئیس دانشگاه علوم پزشکی به صحن علنی شورا اشاره کرد و گفت: با اهتمام اعضای شورا در صحن علنی پارلمان شهری میزبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی بودیم تا آخرین اقدامات و تحولات در حوزه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و اقدامات صورت گرفته در نهاد شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی را به اشتراک گذاشته و راهکارهای موثر را با هم مرور کنیم.

وی تصریح کرد: تمام معابر پرتردد و اماکن زیر نظر شهرداری در چند نوبت گندزدایی، ضدعفونی و شست‌وشو می‌شود تا میزان ابتلا به ویروس را به حداقل ممکن برسانیم.

شهردار همدان گفت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم در حد توان از حضور غیر ضروری در اماکن عمومی پررفت و آمد شهر خودداری کنند تا فرصت انتشار ویروس از بین برود.

وی بکارگیری همه امکانات شهرداری را برای ارتقای سلامت عمومی یک وظیفه انسانی برای شهرداری عنوان کرد و افزود: شأنی جز خدمت به مردم برای خود متصور نیستیم و در این راه تمام تلاش خود را بکار گرفته‌ایم.

صوفی گفت: با هدایت‌های شورای اسلامی شهر و حمایت‌های مدیریت ارشد استان در راه خدمت به مردم بی وقفه کار خواهیم کرد و به این موضوع افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/ 3140/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری سلامت عمومی همدان بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این اطلاعیه آمده است پیرو هشدارسطح زرد شماره6و با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی، رگبارباران و رعد و برق همراه باوزش بادشدیدموقت(با احتمال گردوخاک)پیش بینی می شود .

فعالیت این سامانه از فردا در کلیه مناطق استان دوشنبه مورخ (۱۷/۰۲/۱۴۰۳) آغاز می‌شود و تا اواخرهفته جاری ادامه دارد.

در این شرایط  احتمال آبگرفتگی معابروسیلابی شدن رودخانه ها،احتمال برخورد صاعقه وخسارت به سازه های موقت در اثر تندباد لحظه ای وجود دارد.

آمادگی دستگاه های اجرایی برای آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیل ها-خودداری از تردد در حاشیه رودخانه ها،مسیل ها واجتناب ازفعالیتهای کوهنوردی -خودداری از چرایدام و تردد عشایردر حاشیه رودخانه ها و نواحی مرتفع-محکم سازی سازه های سبک، گلخانه ها و بنرهای تبلیغاتی وتوجه به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی ضروری است.

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی
  • مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
  • خودداری شهروندان از نزدیک شدن به رودخانه ها در اهواز
  • شهروندان از تردد و توقف در حریم رودخانه ها خودداری کنند