Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، به زودی شاهد خروج سانچو از دورتموند خواهیم بود و مقصد احتمالی او، لیگ برتر است. چند هفته پیش بود که اخباری مبنی بر تصمیم سانچو برای ترک دورتموند در پایان فصل، منتشر شد. حالا خبر رسیده است که شانس منچستریونایتد برای جذب وینگر جوان انگلیسی، از بقیه رقبایش بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از مایک مک گراث از تلگراف، بازگشت سانچو به لیگ برتر، بسیار پر هزینه خواهد بود و می توانیم شاهد شکسته شدن رکورد گرا‌نقیمت ترین ترانسفر این لیگ (پل پوگبا با 89 میلیون پوند از یوونتوس به منچستریونایتد)، باشیم.
از انگلیس خبر رسیده است که منچستریونایتد تصمیم گرفته است هزینه ای هنگفت و رکوردشکن را برای جذب جیدون سانچو پرداخت کند. گفته می شود سانچو و تیم جدیدش، بر سر دستمزد هفتگی 200 هزار پوندی به توافق رسیده اند و چیزی که باقی مانده، توافق بر سر رقم انتقال با دورتموند است. رقمی که به احتمال زیاد بالای 100 میلیون پوند خواهد بود. پیش از این اخباری هم مبنی بر علاقه تیم‌های بزرگ اروپایی به سانچو هم شنیده شده است. که از مهم ترین آنها می توان به چلسی و لیورپول اشاره کرد. علاوه بر اینها، با توجه به وضعیت نامشخصی که لروی سانه در منچسترسیتی دارد و سابقه حضور سانچو در این تیم، سیتیزن ها هم برای جذب این بازیکن بدون شانس نیستند.

- کریستیانو رونالدو مهمان ویژه شب گذشته الکلاسیکو بود و برای اولین بار بعد از ترک رئال مادرید، به سانتیاگو برنابئو برگشته بود. ستاره پرتغالی که بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید است، شب گذشته در جایگاه ویژه سانتیاگو برنابئو شاهد پیروزی 2-0 تیم سابقش مقابل بارسلونا بود و حضورش برای تیم زیدان بسیار روحیه بخش بود. به گزارش فوتبال ایتالیا، حالا ادو آخیره، خبرنگار El Chiringuito به استناد از منابع نزدیک به رونالدو، مدعی شده که وی قصد بازگشت به رئال مادرید را دارد. عملکرد درخشان رونالدو در تورین هم ادامه دارد و طی 74 بازی 53 گل برای یوونتوس به ثمر رسانده است. آگیره در این رابطه گفت:
می دانم که مطمئناً کریستیانو مایل به بازگشت [به رئال مادرید] است. وقتی وارد برنابئو شد، محبت و علاقه هواداران را دید و هیجان زده بود. در حال حاضر کاملاً روی یوونتوس متمرکز است، اما در فوتبال هرگز نباید گفت، هرگز! نمی دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، هیچکس نمی داند.
مارکا نیز در گزارشی عنوان کرده که مسئولان باشگاه رئال مادرید از حضور کریستیانو در دیدار شب گذشته خوشحال بودند و حتی فلورنتینو پرز به ستاره پرتغالی پیشنهاد حضور در جایگاه ویژه بازیکنان را داده بود که رونالدو با آن مخالفت کرده چون قصد بی احترامی به باشگاه کنونی اش را نداشت.
رونالدو 10 دقیقه مانده به پایان بازی ورزشگاه را ترک کرد و نتوانست گل ثانیه های پایانی ماریانو دیاز را ببیند.

- ممکن است برگزاری دربی ایتالیا در تاریخ 9 مارس، بالاخره راه‌حلی مناسب برای اینتری‌ها باشد. لغو مسابقه یوونتوس-اینتر، عصبانیت جوزپه ماروتا مدیر ورزشی اینتر و خشم هواداران نراتزوری از تصمیم کمیته برگزاری مسابقات سری آ را در پی داشت. در همین راستا، مسئولان در حال بررسی راه‌حل‌های دیگری به جای برگزاری بازی در اواخر اردیبهشت هستند.
به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، تصمیم دولت ایتالیا برای برگزاری مسابقات ورزشی حین شیوع ویروس کرونا در شمال این کشور مشخص است و بازی‌ها در استان لومباردی، ونتو، امیلیا رومانیا و ساوونا تا 8 مارس (18 اسفند) باید پشت درهای بسته برگزار شود. بنابراین روز نهم مارس (19 اسفند)، اولین روزی است که مسابقات می‌تواند با حضور تماشاگران برگزار شود، مگر این که تا آن زمان دوباره شرایط اضطراری برگزار شود. حالا این امکان وجود دارد بازی یوونتوس-اینتر و شش بازی لغو شده دیگر در تاریخ نهم مارس برگزار شوند. 13 می (24 اردیبهشت) تنها تاریخ خالی در تقویم امسال سری آ است زیرا به دلیل برگزاری یورو 2020 بازی‌های سری آ باید زودتر تمام شوند. راه حل برگزاری دربی ایتالیا در 9 مارس می‌تواند اینتر را بالاخره راضی کند و علاوه بر برگزاری این مسابقه، بازی‌های میلان-جنوا، ساسولو-برشا، پارما-اسپال نیز در این تاریخ برگزار شوند.

- در ابتدای تابستان پائولو مالدینی به عنوان مدیر فنی جدید میلان انتخاب شد و به این واسطه، زوانمیر بوبان هم به عنوان مدیر ارشد به باشگاه محبوبش آمد اما مشخص بود اختلاف مالدینی و بوبان با ایوان گازیدیس، به زودی خودش را نشان خواهد داد. به گزارش بیلد، هنوز قرارداد نهایی میان رانگنیک و میلان امضا نشده اما می توان گفت سرمربی-مدیر ورزشی 61 ساله، خودش را برای چالش جدیدش آماده می کند. رانگنیک که شهرت زیادی در فوتبال آلمان دارد، با میلان به توافق رسیده اما مشکل این است این توافق بدون اطلاع بوبان و مالدینی و توسط گازیدیس به دست آمده که این موضوع باعث خشم دو اسطوره روسونری شده است. پیش از این مالدینی گفته بود رانگنیک مناسب پروژه میلان نیست و بوبان هم درخواست جلسه فوری با الیوت را کرده بود.
پل سینگر، رئیس موسسه الیوت که اخیرا بخش بزرگی از سهام توییتر را هم خریداری کرده است، هنوز تصمیمی اتخاذ نکرده تا طرف کدام جبهه را بگیرد اما آنطور که رسانه های آلمانی می گویند، رانگنیک دستیارانش را هم مشخص کرده و با این اوصاف، دیگر جایی برای بوبان و مالدینی وجود ندارد. این چندمین فصلی است که با تغییر در کادر مدیریتی، روسونری سال صفر را آغار می کند!

- وینگ بک نیجریه ای به دلیل مصدومیت احتمالا نمی تواند اینتر را در دیدار مقابل ناپولی همراهی کند. مصدومیت عضلانی در ران چپ ویکتور موزس. به گزارش وبسایت باشگاه اینتر، ویکتور موزس، وینگ بک نیجریه ای در کلینیک هومانیتاس تحت معاینات قرار گرفت. نتیجه آزمایش نشان می دهد عضله ران چپ او دچار کشیدگی شده و شرایط این بازیکن در روزهای آتی دوباره ارزیابی خواهد شد. زمان بازگشت موزس به میادین هنوز مشخص نیست اما احتمالا او دیدار پنجشنبه شب ناپولی-اینتر در جام حذفی ایتالیا را از دست می دهد.

- پاری سن ژرمن بیشتر از هر باشگاه دیگری در فصل جاری موفق به گلزنی شده است، اما بایرن مونیخ بهترین میانگین گلزنی را به خود اختصاص داده است. با پایان هفته جاری رقابت های باشگاهی در لیگ های معتبر اروپایی و ثبت مجدد پیروزی های پرگل توسط پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ و آتالانتا، به بررسی بهترین خطوط حمله در لیگ های معتبر اروپایی پرداخته ایم. پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ، آتالانتا، منچسترسیتی و بارسلونا دارای بهترین خط حمله در پنج لیگ معتبر اروپایی هستند و البته در این بین فقط پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ و آتالانتا موفق به عبور از 70 گل در فصل جاری شده اند. بایرن مونیخ با میانگین 2.95 گل زده از این منظر بهترین بوده و در مجموع 10 باشگاه موفق شده اند میانگین 2+ گل در هر دیدار را به ثبت رسانند.
در تمامی رقابت ها، پاری سن ژرمن، منچسترسیتی و بایرن مونیخ تنها باشگاه هایی هستند که از مرز 100 گل عبور کرده اند. بایرن مونیخ میانگین بیش از 3 گل در هر دیدار را به ثبت رسانیده که یک نمایش کم نظیر بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منچستریونایتد سانچو رونالدو مادرید رئال مادرید برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در خانه شرایط بهتری را در بازی برگشت داشته باشد.

یکی از مشکلاتی که تیم توماس توخل در طول این فصل با آن روبرو بوده و در این بازی هم گریبانگیر آنها شده است مصدومیت بازیکنان اصلی ترکیب این مربی آلمانی است. با این حال به نظر می‌رسد که کادر پزشکی بایرن در تلاش است تا بازیکنان مصدوم را به موقع به این دیدار برساند.

روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که سان برنامه تمرینی خاصی را روی چمن انجام می‌دهد. این بازیکن و همچنین کادر فنی و مدیران بایرن امیدوار هستند که او در سریع‌ترین زمان ممکن به اوج آمادگی برسد تا بتواند تیمش را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کند.

انتظار می‌رود که تمرینات انفرادی او در طول چند روز آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشد و در ابتدای هفته آینده به تمرینات تیمی اضافه شود. این بازیکن در بازی روز شنبه برابر آینتراخت فرانکفورت در ترکیب بایرن به میدان نخواهد رفت و هدف او حضور در زمین در دیدار مقابل رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم