Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون مبارزه با جرائم خاص پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق زوگیر با اعتراف به ۱۵ فقره سرقت خبر داد و گفت: متهمان انگیزه سرقت را خرید کادوی ولنتاین اعلام کردند. تاریخ انتشار: 17:21 - 12 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۲۲۰۷

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ کارآگاه "احمد نجفی" معاون مبارزه با جرائم خاص پلیس آگاهی پایتخت  گفت: در اوایل بهمن ماه وقوع سرقت‌های بعنف و توأم با خشونت در مناطق غرب و شمالغرب تهران افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار سرقت‌ها به صورت روزانه در اداره پنجم پلیس آگاهی مورد رصد و تجزیه و تحلیل قرار گرفت و مشخص شد دو جوان در محدوده سنی ۱۸ الی ۲۰ ساله با استفاده از موتورسیکلت تندرو و سلاح سرد با مسدود کردن راه شهروندان که اکثر نوجوان هستند اموال با ارزششان را سرقت می‌کنند.

وی افزود: با بررسی پرونده‌های تشکیل شده فرضیه سابقه دار بودن متهمان قوت گرفت و با اطلاعات به دست آمده یکی از سارقان به نام کامبیز شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: صحت تست‌های اینترنتی کرونا در دست بررسی است

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تصویر بدست آمده از کامبیز به رویت مال باختگان رسید، گفت: شاکیان پرونده به اتفاق کامبیز را به عنوان یکی از سارقان اموالشان مورد شناسایی قرار دادند.

وی بیان داشت: با توجه به سرنخ بدست آمده و مخفیگاه کامبیز در یکی از شهرستان جنوب غربی استان تهران، شناسایی شد و اولین متهم پرونده به صورت نامحسوس زیر نظر قرار گرفت و در نهایت در مراقبت‌های ویژه پلیسی هویت همدست وی نیز به نام مجتبی ۱۹ ساله و مخفیگاه وی نیز شناسایی شد.

سرهنگ نجفی تصریح کرد: با هماهنگی‌های قضائی دستور دستگیری متهمان اخذ و در چهاردهم بهمن ماه هر دو متهم با نیابت قضادی در عملیات‌های همزمان و جداگانه در محدوده جنوب غربی استان تهران دستگیر شدند.

معاون مبارزه با جرائم خاص پلیس آگاهی با بیان اینکه هر دو متهم به پلیس آگاهی منتقل شد، گفت: سارقان اعلام کردند، به خاطر نزدیکی به ولنتاین نیاز به پول برای خرید کادو داشتیم و به فکر سرقت افتادیم، با یک دستگاه موتورسیکلت به شهر تهران می‌آمدیم و پس از شناسایی سوژه‌ها در محلی خلوت در فرصتی مناسب با تهدید سلاح سرد، گوشی و اموال با ارزش مال باختگان را سرقت می‌کردیم.

سرهنگ کارآگاه نجفی با اشاره به اینکه متهمان به ۱۵ فقره سرقت در محدوده شهر‌های تهران، اسلامشهر و پرند اعتراف کردند، گفت: ارزش ریالی اموال مسروقه بیش از یک میلیارد ریال می‌باشد.

این مقام پلیسی اضافه کرد: تاکنون ۵ تن از شاکیان شناسایی شده اند و هر دو متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شده اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس پلیس سارق پلیس آگاهی شناسایی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان زورگیر خیابان فرشته+ فیلم

سرکلانتریکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقین زور گیرشمیرانات درحین سرقت وکشف سه دستگاه گوشی ایفون سرقتی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی افزایش سرقت به صورت زورگیری وموبایل قاپی در محدوده فرشته الهیه با آموزش واحدهای گشتی سارقین درحین سرقت وتعقیب و گریز با هوشیاری واحد گشتی باشلیک به لاستیک موتور دستگیر شده وبه کلانتری ۱۰۱ تجریش انتقال شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران گشت زنی های محسوس و نامحسوس در این محدوده فعال شد افزود: روز دهم اردیبهشت در گشت زنی های هدفمند ماموران به موتورسیکلت لاکی اقدام به موبایل قاپی در مقابل مامورین می‌کنند ومتواری می‌شوند که پس از تعقیب گریز لاستیک موتور را مورد اصابت گلوله قرارداده وموفق به دستگیر کردن سارقین شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمین ۳ عدد گوشی آیفون ویک عدد قمه وسلاح غیر متعارف کشف گردید متهمین در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیاء قیمتی خصوصاً تلفن همراه اعتراف کرد.

سرهنگ ضرونی در پایان به اعتراف متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه و شناسایی مال باختگان اشاره کرد و افزود: پرونده تا کنون دارای ۴شاکی بوده و تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهمین ادامه دارد. ومتهمین تحویل پایگاه یکم اگاهی شدند.

دیگر خبرها

  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارقان زورگیر خیابان فرشته+ فیلم
  • لحظه بازداشت سارقان زورگیر در عملیات پلیس | ویدئو
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران