Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا حدادزاده روز دوشنبه در جمع مسوولان با اشاره به کمبود برخی اقلام بهداشتی نظیر ماسک و الکل افزود: تامین و توزیع اقلام بهداشتی ضروری مردم طبق مقررات و قیمت مصوب باشد.

وی در ادامه از صدور دستورات قضایی برای برخورد با مراکز عرضه قلیان در استان خبر داد و اظهار کرد: معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان یزد  با اشاره به همکاری و مشارکت اقشار مختلف مردم در مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: امیدواریم این همکاری تا ریشه‌کن شدن این بیماری و ایجاد موج مثبت در استان تداوم داشته باشد.

حدادزاده به نحوه اطلاع‌رسانی رسانه‌های استان و تزریق امید به جامعه پرداخت و گفت: ستاد اطلاع رسانی با بیان موضوعات به صورت شفاف و صادقانه به مردم و تبیین اقدامات موثر درمانی انجام گرفته و وضعیت کنترل این بیماری و تعداد بهبودیافتگان آن جو منفی فعلی را از بین ببرند.

وی در خصوص مشخص شدن وضعیت گردشگری اظهار کرد: در این زمینه تصمیم جدی گرفته شده و اطلاع‌رسانی شود به ویژه در خصوص مراکز اقامتی غیر مجاز که به دلیل تامین معیشت اقدام به اجازه منازل خود به مسافران می‌کنند باید آگاهی‌ های لازم را کسب کنندتا با شرایط پذیرش مسافران آشنا باشند.

دادستان یزد از هماهنگی‌های لازم با بازرسی و دیوان محاسبات برای جابه جایی اعتبارات در دستگاه های دولتی و اختصاص به مبارزه با ویروس کرونا خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم دستگاه‌ها در این زمینه بخل نورزند و مسوولان پیگیری‌های لازم را برای جلوگیری از تضییع حقوق و سوء استفاده از نجابت استان به کار ببندند.

برچسب‌ها ویروس کرونا دادستانی کل کشور یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دادستانی کل کشور یزد ویروس کرونا دادستانی کل کشور یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

ایسنا/کرمان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی و واریز مبلغ به حساب آن دستگاه‌ها، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر، تعیین تکلیف کنند. 

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی هشتم اردیبهشت ماه با اشاره به قانون مولدسازی و ظرفیت آن اظهار کرد: اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان متولی امر، در صورت عدم همکاری ادارات دولتی در اجرای مولدسازی، اقدامات لازم را انجام دهد. 

وی با اشاره به تصمیم گیری درباره املاک مازاد آموزش و پرورش، برق منطقه‌ای، علوم پزشکی رفسنجان و منابع طبیعی استان کرمان در روزهای اخیر بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها وارزی شده است.

معاون استاندار کرمان مهلت مولدسازی را محدود اعلام کرد و از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر تعیین تکلیف کنند. 

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ مصوبه به ارزش ۶۵۰۰ میلیارد تومان از مرکز برای تهاتر پروژه‌های نیمه تمام استان کرمان مانند تکمیل سد نساء بم، ساختمان آموزش و پرورش و احداث بیمارستان جایگزین شفا مجوز گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس