Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله نیمه نهای لیگ برتر فوتسال امروز و با انجام یک دیدار در اصفهان برگزار شد که گیتی پسند اصفهان توانست با شکست سن ایچ ساوه راهی فینال شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال از بازی سوم دور برگشت امروز با انجام یک دیدار بین تیم‌های گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه در سالن پیروز اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در پایان این بازی گیتی پسند توانست  5 بر 2  سن ایچ را شکست دهد. 

  با توجه به دو پیروزی گیتی پسند در مجموع 3 بازی این تیم توانست به همراه مس سونگون ورزقان  راهی فینال لیگ برتر فوتسال شود.

طبق تصمیم سازمان لیگ و موافقت این دو باشگاه‌ قرار است فینال این مسابقات در کرمان و به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهر برگزار شود و همچنین قرار است به دلیل شیوع بیماری کرونا فینال این مسابقات بعد از تعطیلات عید نوروز برگزار شود. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر اصفهان فوتسال گیتی پسند لیگ برتر فوتسال گیتی پسند سن ایچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان امشب در دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری گرگان مهمان مهرام تهران بود و با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ این تیم را شکست داد.

بر این اساس شهرداری گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر در مرحله نیمه نهایی به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

در این دیدار ارسلان کاظمی از تیم شهرداری گرگان با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.

شهرداری گرگان همچنین یک نوزدهم اردیبهشت یک بازی حساس در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا دارد و باید در بیروت برابر تیم الریاضی لبنان بازی کند .

 

دیگر خبرها

  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد