Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارگاه دانشجویی مبارزه با کرونا در استان چهارمحال و بختیاری شروع به‌کار کرد. ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، یحیی خواجه علی‌ اظهار داشت: این قرارگاه با محوریت مبارزه با بیماری COVID_19 و با مشارکت‌ بسیج‌ دانشجویی و گروه های جهادی، دانشجویان،تشکلها،کانونها، انجمن های علمی و شوراهای صنفی دانشگاه‌های سراسر استان برای حضور در خط مقدم مبارزه با این ویروس تشکیل شده است و تا ریشه کنی این‌ ویروس فعالیت خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور داوطلبانه دانشجویان جهادی در بیمارستان ها برای مقابله با کروناراه اندازی پویش دانشجویی برای مقابله با بیماری کرونابیانیه دفتر بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد درباره حملات متجاوزانه دولت ترکیه


مسئول قرارگاه دانشجویی مبارزه با کرونا افزود: این قرارگاه در 4 کارگروه تخصصی "مطالبه‌گری"، "تولیدمحتوا و مسئله‌یابی"، "رسانه" و "عملیات میدانی" شکل گرفته است.

وی تصریح‌کرد: عملیات شناسایی و بررسی مسائل مرتبط با شیوع کرونا در‌ سطح اصناف و بازار و پس‌ از آن مطالبه از مسئولان در دستور کار قرار‌ دارد.

یحیی خواجه علی‌ خاطرنشان کرد: یک کارگاه تولید ماسک از طریق کارگروه عملیات میدانی در حال پیگیری است که با اخذ مجوز و با رعایت همه اصول بهداشتی برای تولید ماسک های استاندارد به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

انتهای پیام / 7540

R7540/P/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: رقابت‌های انتخابی جام جهانی با با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین برگزار و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب نشان طلا شد.
زهرا کیانی پیش از این به نشان طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری