Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان در تماس با سرپرست فدراسیون پزشکی و ورزشی حمایت کامل وزارت ورزش از مصوبات و برنامه‌ای این ستاد را اعلام کرد. تاریخ انتشار: 18:12 - 12 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۲۲۶۶

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی - پزشکی ورزشی ایران، نشست ستاد مقابله با کرونا در ورزش در شرایطی ظهر امروز (دوشنبه) در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد که مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان همزمان با برگزاری این نشست طی تماس تلفنی با مهرزاد خلیلیان، ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده، نکاتی را در خصوص نکات بهداشتی در فدراسیون‌های ورزشی، بازرسی از اماکن ورزشی و هماهنگی با ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش مقابله با بیماری کرونا در ورزش را مهمترین اولویت کنونی کشور و مجموعه ورزش دانست و تصریح کرد که در این راستا تمام برنامه‌های عملیاتی به صورت دقیق و در اسرع وقت باید انجام شود.

بر اساس این گزارش، مهمترین مصوبات نشست امروز ستاد مقابله با بیماری کرونا در ورزش چندین مصوبه داشت که مهمترین آنها به این شرح هستند:

-مشخص شدن همکاران متخصص جهت ارائه خدمات مشاوره به ورزشکاران در خصوص نکات پزشکی و بهداشتی بیماری کرونا با هدف کاهش استرس، ایجاد آرامش و راهنمایی مبتلایان به این بیماری و همچنین راه اندازی یک صفحه اختصاصی در سایت خبری فدراسیون به همین منظور.

-هماهنگی لازم با دستگاه‌های ذی‌ربط جهت جذب سربازیار بهداشت به منظور نظارت و بازرسی از اماکن ورزشی انجام شده و در این خصوص نشست هماهنگی با زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران برگزار شود.

-ایجاد هماهنگی دقیق میان رابطان بهداشتی فدراسیون‌های ورزشی با ستاد مقابله با کرونا در ورزش و همچنین فعالیت منسجم و تمام هیئت‌های استانی پزشکی ورزشی.

-فراهم کردن زمینه برگزاری ویدئو کنفرانس ستاد مقابله با کرونا در ورزش با ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها و روسای هیئت‌های پزشکی ورزشی سراسر کشور.

-فراهم کردن زمینه کسب امتیاز آموزشی برای دوره آموزشی کرونا ویروس با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان.

بیشتر بخوانید: ملی‌پوشان و کارمندان قایقرانی غربالگری کرونا شدند انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون پزشکی ورزشی مسعود سلطانی فر فدراسیون پزشکی ورزشی مقابله با کرونا ستاد مقابله کرونا در ورزش ورزش و جوانان بیماری کرونا پزشکی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: پیرو دستور وزیر درباره برخی اتفاقات رخ داده، با قید فوریت جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد‌شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، گفت: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، او هم از این موضوع استقبال کرد و‌ مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور من، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت بگیرد.

وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور ‌در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری پیدا کند.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب