Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@20:19:44 GMT

خودداری مردم از تجمعات در صدا و سیما تبلیغ شود

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۸۵۴۴

خودداری مردم از تجمعات در صدا و سیما تبلیغ شود

وزیر بهداشت در نامه‌ای به رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت اطلاع‌رسانی آن سازمان در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تاکید کرد.

به گزارش مشرق، دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به دکتر عسگری رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت اطلاع رسانی آن سازمان در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: فیلم/ بازتاب ورود سپاه برای مقابله با کرونا در شبکه لندنی فیلم/ تجویز خوردن مایع‌ سفیدکننده برای درمان کرونا!

وزیر بهداشت در این نامه، مهمترین راه انتقال ویروس کرونا و سرایت بیماری را از طریق تجمعات مردم در کنار یکدیگر دانست و بر اطلاع‌رسانی به مردم جهت عدم برگزاری مراسم ترحیم و عروسی تاکید کرده است.

متن نامه وزیر بهداشت به رییس سازمان صدا و سیما به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علی عسگری

رییس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

باسلام و احترام؛

با عنایت به رسالت آن سازمان در اطلاع رسانی به مردم بخصوص در شرایط فعلی شیوع بیماری کرونا در کشور، خواهشمند است به نحو مقتضی به اطلاع مردم رسانده شود، "با توجه به این که مهمترین راه انتقال ویروس و سرایت بیماری از طریق تجمعات مردم در کنار یکدیگر است، تقاضا می‌شود از برگزاری کلیه مراسم‌هایی که مستلزم تجمیع جمعیت، اعم از ترحیم، عزاداری، عروسی و ... می‌باشد، مطلقاً خودداری نمایند."

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان آسیا ویروس کرونا آمار مبتلایان به کرونا مشرق بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان صدا و سیما سازمان صداوسیما سازمان صدا وزیر بهداشت اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۸۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود

حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای این شهرستان ضمن اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور به استان سمنان و شهرستان دامغان، گفت: مردم انتظار دارند که دولتی‌ها به صورت شفاف میزان اعتبارات و مصوبات را بیان کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شده و مسئولان گزارش عملکرد خود را نیز بیان کنند، افزود: اعلام تعداد مصوبات و میزان اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و شهرستان دامغان یک مطالبه عمومی است

امام جمعه دامغان در ادامه ضمن اشاره به هفته کارگر و با بیان اینکه اسلام برای این قشر ارزش و جایگاه خاص قائل است، تاکید کرد: مسئولان باید از حق و حقوق کارگران دفاع کنند تا این قشر با انگیزه بیشتری به رشد تولید کمک کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست