Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت پویش سراسری "دست یار" را فرصتی برای تکمیل حلقه پیشگیری از این بیماری دانست و از همه دعوت کرد یاری کنند جمعیت هلال احمر در گسترش خدمات این پویش در مناطق محروم و آسیب‌خیز، موفقیت بیشتری بدست آورد.

به گزارش ایمنا، دکتر علی ربیعی به دنبال نشست امروز سخنگوی دولت با رسانه‌ها که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد به ارائه توضیحات بیشتری درباره طرح ملی دست یار پرداخت و گفت: ویروس کرونا به همه ما یاد داده که بدون حفاظت از سلامت دیگران نمی‌توانیم سلامت خود و اطرافیان‌مان را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه آحاد مردم باید تلاش کنند تا با مراقبت های بهداشتی، این ویروس مهاجم را به کنترل خود دراوریم. این درحالی است که در سرتاسر کشور، افراد و خانواده‌هایی وجود دارند که ممکن است به دلیل بضاعت مالی اندک و یا دوری از امکانات امکان تهیه وسایل بهداشتی و محافظت فردی را نداشته باشند.

سخنگوی دولت تاکید کرد: در صورتی که اقشار آسیب‌پذیر نتوانند به‌درستی از خود محافظت کنند، همه آحاد جامعه در خطر خواهند بود.

به گفته ربیعی، هلال احمر با جلب مشارکت‌های مردمی، تلاش می‌کند تا این بخش از جامعه را تحت پوشش خدمات بهداشتی قرار دهد.

سخنگوی دولت از همه افرادی که در این زمینه احساس مسئولیت اجتماعی می‌کنند، درخواست کرد تا با ترویج و پیوستن به این طرح ملی، در گسترش خدمات به اقشار آسیب‌پذیر و محروم تلاش کنند.

منبع: پایگاه دولت

کد خبر 413200

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علی ربیعی هلال احمر خدمات بهداشتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سخنگوی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند

دکتر سیدمجید غضنفری گفت:‌ از ابتدای اجرای طرح نفس در سبزوار تا پایان فروردین امسال‌ ۱۳۴ مادر باردار مصمم به سقط در قالب این طرح شناسایی شدند که با مداخله صورت گرفته، برای ۹۵ نفر آنان پرونده تشکیل شده و با مشاوره، حمایت های مالی معیشتی و دریافت آموزش های لازم از سقط جنین منصرف شده و به بارداری خود ادامه دادند.

وی افزود:‌ از این رقم ۲۷ نفر زیر نظر مراکز بهداشتی و مرکز نفس، حمایت‌های بهداشتی، اقتصادی و مشاوره روانشناسی و خانواده رایگان دریافت کردند و با مشارکت خیران و شهروندان، یک سری جهیزیه کامل برای یک مادر باردار آماده و تحویل وی داده شد.

مدیر مرکز مردمی نفس با تاکید بر اینکه انجام سقط جنین عمدی، معادل ارتکاب قتل محسوب می شود و تبعات فردی و قانونی متعددی دارد،‌ گفت: بروز اختلالات روحی و روانی و نیز پیامدهای جسمی جبران ناپذیر از جمله تخریب رحم و عدم امکان بارداری مجدد از دیگر خطرات ناشی از سقط جنین است.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • خدمات رایگان دندانپزشکی در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود