Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@20:23:22 GMT

جزییاتی از کشف انبار تجهیزات پزشکی احتکار شده در یاسوج

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۸۶۷۴

جزییاتی از کشف انبار تجهیزات پزشکی احتکار شده در یاسوج

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در گشت بازرسی تعزیرات، انبار تجهیزات پزشکی احتکار شده در یاسوج کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، براتعلی صالحی با بیان اینکه داروخانه‌ها و تجهیزات پزشکی زیر ذره بین  سازمان تعزیرات حکومتی  قرار دارند، از کشف مقادیر قابل توجه دستکش توسط بازرسان تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متخلفین، منتظر اشد مجازات باشند با کسانی که در این برهه حساس که سلامت مردم در خطر است، مایحتاج شهروندان را، احتکار ، یا گرانفروشی می‌کنند بدون اغماض برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در گشت بازرسی تعزیرات  از یک عرضه کننده کالای پزشکی ، طی عملیات سراسری مقابله با احتکار کنندگان کالا مقادیر زیادی تجهیزات پزشکی کشف شد.

وی بابیان اینکه در این زمینه محل کسب پلمپ شد گفت: ماسک‌ها در محل کشف بین مردم توزیع شد و دستکش ها هم بعد از روند قانونی بین مردم توزیع می‌شود. 

صالحی گفت: در گشت مشترک سازمان صمت با رویکرد تشدید نظارتها و بررسی تمام داروخانه ها و تجهیزات پزشکی و بهداشتی کل استان با مراجعه به واحد پزشکی تقاضای دستکش و ماسک نمودند که با جواب نداریم و نصب دست نوشته ماسک نداریم مواجه شده که در بررسی انبار مشخص شد مقادیر ماسک و تعداد۸۰۰۰ هزار جفت دستکش موجود بوده و از عرضه خودداری می‌کرد کشف و ضبط گردید.

براتعلی صالحی  اظهار داشت: با ملتهب شدن بازار با همکاری دستگاه قضایی ،سازمان صمت، نیروی انتظامی،سپاه،دستگاه امنیتی،بازرسی ها به وفور باشدت و، حدت تمام در بازار یاسوج و دیگر شهرهای استان انجام شده، و عملکرد سازمان تعزیرات ‌و دیگر دستگاهها با متخلفان و کسانی که در بازار نابسامانی ایجاد کنند بسیار قاطع است و نه تنها با محتکران تحت عنوان محتکر برخورد می شود بلکه آنها اخلال گران نظام در اقتصاد جامعه شناخته خواهند شد.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی یاسوج کشف تعزیرات حکومتی تجهیزات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، وزارت بهداشت فلسطین امروز دوشنبه درباره وضعیت بحرانی دارو و تجهیزات پزشکی در نوار غزه هشدار داد.

در بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در این باره آمده است: با آغاز فصل گرما مخازن و انبارهای دارو و تجهیزات پزشکی در کل نوار غزه به دلیل کمبود سوخت برای راه اندازی تجهیزات سرمایشی، وضعیت بغرنجی پیدا کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: با توجه به گرمای شدید هوا، داروها در معرض خطر فاسد شدن قرار گرفته و برای رفع این مساله باید واردات سوخت به نوار غزه در اسرع وقت انجام شود.

وزارت بهداشت فلسطین در پایان از نهادهای بین المللی و بشردوستانه درخواست کرده است که به سرعت در این موضوع وارد عمل شده و از وقوع بحران دارویی در غزه جلوگیری کنند.

کد خبر 6092113 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • رونمایی از بانک امانات تجهیزات پزشکی در دشتستان
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد