Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت ضمن تقدیر از همراهی و همکاری آحاد مردم در کنترل ویروس کرونا، پویش سراسری "دست یار" را فرصتی برای تکمیل حلقه پیشگیری از این بیماری دانست و از همه دعوت کرد تا ضمن پیوستن به این پویش یاری کنند جمعیت هلال احمر در گسترش خدمات این پویش در مناطق محروم و آسیب‌خیز، موفقیت بیشتری بدست آورد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علی ربیعی به دنبال نشست امروز سخنگوی دولت با رسانه‌ها که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد به ارائه توضیحات بیشتری درباره طرح ملی دست یار پرداخت و گفت: ویروس کرونا به همه ما یاد داده که بدون حفاظت از سلامت دیگران نمی‌توانیم سلامت خود و اطرافیان‌مان را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه آحاد مردم باید تلاش کنند تا با مراقبت های بهداشتی، این ویروس مهاجم را به کنترل خود دراوریم. این درحالی است که در سرتاسر کشور، افراد و خانواده‌هایی وجود دارند که ممکن است به دلیل بضاعت مالی اندک و یا دوری از امکانات امکان تهیه وسایل بهداشتی و محافظت فردی را نداشته باشند. 

سخنگوی دولت تاکید کرد: در صورتی که اقشار آسیب‌پذیر نتوانند به‌درستی از خود محافظت کنند، همه آحاد جامعه در خطر خواهند بود. 

به گفته ربیعی، هلال احمر با جلب مشارکت‌های مردمی، تلاش می‌کند تا این بخش از جامعه را تحت پوشش خدمات بهداشتی قرار دهد. 

سخنگوی دولت از همه افرادی که در این زمینه احساس مسئولیت اجتماعی می‌کنند، درخواست کرد تا با ترویج و پیوستن به این طرح ملی،‌ در گسترش خدمات به اقشار آسیب‌پذیر و محروم تلاش کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در ایران سخنگوی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۸۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران از گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی خبر داد.

به گزارش تسنیم، سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران اعلام کرد: ساعت یک و سی دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه گرفتار شدن چند دستگاه خودرو داخل گل و لای ناشی از ریزش زیادی از حجم آب و گل و لای به خاطر بارش باران به آدرس انتهای بزرگراه شهید خرازی، ابتدای ورودی خیابان اردستانی به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: مشاهده می‌شود ۳ دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت مزاد، یک دستگاه سمند و یک دستگاه‌ام وی‌ام در گل و لای گرفتار شده بودند که البته سرنشینان پیش از گرفتار شدن از خودروها خارج شده بودند اما حجم گل و لای باعث شده بود که خودروها به حالت نیم واژگون دربیایند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران تصریح کرد: با همکاری شهرداری منطقه خودروها خارج و به محل امن منتقل شدند و معبر بازگشایی شد و حوالی ساعت ۵ بامداد محل به نیروهای شهرداری تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • خدمات رایگان دندانپزشکی در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی