Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: دارالافتاء مصر روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای نسبت به ادامه حضور نظامی ترکیه در خاک سوریه هشدار داد و آن را باعث افزایش خشونت ها و تنش در منطقه و در جهت منافع گروه های تروریستی خواند.
به گزارش خرداد، ایرنا به نقل از پایگاه خبری «الیوم السابع»، دار الفتاء مصر دخالت نظامی ترکیه در خاک سوریه را در تناقض آشکار با قوانین بین المللی دانست و نسبت به پیامدهای دخالت آنکارا در امور داخلی سوریه و لیبی و افزایش تنش ها در این دو کشور هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نهاد دینی مصر در ادامه اقدامات ترکیه را دارای آثار مخرب برای تمام منطقه از جمله ایجاد موج جدید تروریسم، خشونت و هرج و  مرج دانست.
دار الفتاء مصر همچنین از جامعه جهانی و تمامی نهادها و سازمان های جهانی درخواست کرد تا مسئولیت خود را در قبال ملت سوریه و ایستادگی در برابر طرح های توسعه طلبانه ترکیه به درستی ایفا کنند.
تنش ها میان سوریه و ترکیه به دنبال عملیات آزادسازی استان ادلب از سوی ارتش سوریه و لشکر کشی آنکارا به این استان و تشدید درگیری های نظامی میان دو طرف طی روزهای اخیر افزایش یافته است.
ارتش سوریه در ماه های اخیر  عملیات خود علیه تروریست های مستقر در  استان ادلب را که از حمایت های ترکیه برخوردارند آغاز کرده است. برچسب ها: ترکیه ، سوریه ، تروریسم

منبع: خرداد

کلیدواژه: ترکیه سوریه تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاست بانک ترکیه تغییر نکرد

بانک مرکزی ترکیه نرخ بهره را ۵۰ درصد نگه داشت.

به گزارش ایسنا، بانک مرکزی جمهوری ترکیه (CBRT) اعلام کرد که نرخ بهره را پس از افزایش در ماه گذشته بدون تغییر در ۵۰ درصد نگه می‌دارد.

کمیته سیاست پولی استدلال کرد که به دلیل تاخیر بین افزایش نرخ‌ها و تاثیر آن بر تورم، توقف در انقباض الزامی است.

بانک افزود که «به شدت به ریسک‌های تورمی توجه می‌کند».

بانک ترکیه گفت: تا زمانی که شاهد کاهش قابل توجه و پایدار در روند زیربنایی تورم ماهانه نباشد و تا زمانی که انتظارات تورمی به محدوده پیش‌بینی شده باز نگردد، موضع پولی فشرده خود را حفظ خواهد کرد.

این سازمان مجددا تاکید کرد که آماده است تا در صورت پیش‌بینی وخامت قابل توجه و مداوم تورم، نرخ‌ها را بیشتر افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقا چیست؟
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقاً چیست؟
  • سیاست بانک ترکیه تغییر نکرد