Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا نوفرستی، دادستان عمومی و انقلاب شهر ری از کشف دو انبار احتکار اقلام پزشکی و بهداشتی در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر احتکار اقلام پزشکی و بهداشتی در دو انبار واقع در شورآباد دستورات قضایی لازم صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهر ری خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، شخصا در محل‌های مورد نظر حاضر شدیم و مورد بازرسی قرار دادیم که در بازرسی‌های انجام شده مجموعا حدود ۳۰ میلیون دستکش بهداشتی که شامل دستکش‌های اتاق عمل و دستکش‌هایی که مصرف عمومی دارد، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: علاوه بر دستکش، کالا‌های پزشکی دیگری مانند دستگاه‌های تب سنج، دیالیز، سرم، سرنگ و... که به صورت غیرقانونی و بدون اینکه به مراجع رسمی اعلام شود نیز کشف شد.

نوفرستی اذعان کرد: در این خصوص پرونده‌ای تحت عنوان اخلال در نظام سلامت تشکیل شد که در حال رسیدگی قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهر ری ادامه داد: در حال حاضر اولویت این است که این اقلام به دست بیمارستان ها، مراکز درمانی و بهداشتی و مردم برسد و در حال حاضر هیاتی متشکل از معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت، دادستانی و نماینده هیات امنای ارزی وزارت بهداشت، سازمان اطلاعات و پلیس امنیت اقتصادی بر روند توزیع محصولات مکشوفه نظارت دارند.

وی در پایان تاکید کرد: دادستانی نیز تا پایان توزیع اقلام بهداشتی مکشوفه به مراجع مربوطه نظارت لازم را دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستکش های بهداشتی احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: فردی که در کمربندی جاده سرچشمه با سلاح سرد قدرت نمایی و فیلم آن در فضای مجازی پخش شده بود، توسط عوامل انتظامی دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری رفسنجان، علیرضا محمدی اظهار کرد: در پی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می کرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با دادستانی در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان رفسنجان تصریح کرد: افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آن‌ها طبق قانون برخورد و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات توسط پلیس فرصت عرض اندام از آن‌ها گرفته خواهد شد.

کد خبر 749527

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی