Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تیم شهرداری بندرماهشهر در هفته بیست و یکم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور در استادیوم شهدای نفت میهمان تیم نفت و گازگچساران بود و در حالی که تا دقایق پایانی پیش بود سرانجام به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد.

صیادکوکبی گلزن تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر در این دیدار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مهدی پاشازاده با این تساوی با ۳۰ امتیاز در رده سوم جدول باقی ماندند و همچنان امیدوار هستند در ۵ بازی باقی مانده با کسب امتیازات لازم حداقل به مرحله پلی آف راه یابند.

لیگ دسته دوم در دو گروه ۱۴ تیمی برگزار و تیم‌های اول هرگروه مستقیم به لیگ یک صعود خواهند کرد و تیم‌های دوم به پلی آف خواهند رسید و برنده دیدار پلی آف به عنوان تیم سوم راهی لیگ دسته یک خواهد شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال لیگ برتر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی

به گزارش"ورزش‌سه"، تیم ملی امروز از ساعت ۱۷:۳۰ به  وقت تهران در استادیوم «بانکوک آره‌نا» مقابل ازبکستان صف‌آرایی می‌کند و در صورت پیروزی به فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند صعود خواهند کرد.

جلسه فنی پیش از مصاف با ازبکستان دقایقی پیش برگزار شد و در ابتدای این جلسه شهاب سفال‌منش دستیار اول شمسایی، سبک بازی ازبکستان، شیوه ایجاد موقعیت حریف، مهارت‌های دفاعی و نکات فنی در خصوص تاکتیک‌های مهار را با بازیکنان در میان گذاشت.

در ادامه هم وحید شمسایی سرمربی تیم ملی با بررسی روند صعود ازبکستان و تحلیل چالش‌های گذشته و پیش رو گفت: «ما ایرانیم و حق اشتباه در این گذرگاه را نداریم، با بالاترین تمرکز درون زمین می‌رویم و حرفمان را توی زمین می‌زنیم.»
ایران در 4 بازی قبلی موفق به شکست افغانستان، بحرین، کویت و قرقیزستان شده و حالا پس از کسب سهمیه جام جهانی به دنبال قهرمانی آسیا است.

دیگر خبرها

  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی