Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره این حادثه گفت: در ساعت ۱۲:۴۰ ظهر امروز یک مورد حادثه گرفتار شدن فردی در فضای بین دو ساختمان مسکونی که اصطلاحاً به آن درز انقطاع گفته می‌شود در خیابان ستارخان، خیابان همایون شهر جنوبی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی افزود: محل حادثه دو باب ساختمان مسکونی در مجاورت یکدیگر بود که یک مرد حدود ۴۵ ساله ایرانی در روی سطح پشت بام مشغول انجام کاری بوده و به دلیل نامشخصی به درز بین انقطاع دو ساختمان سقوط می‌کند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: احتمالاً درز انقطاع این دو ساختمان بیش از استاندارد لازم بود به طوری که این فرد در داخل آن سقوط کرده بود و از پشت بام تا طبقه منهای یک رفته و آنجا گرفتار شده بود.

ملکی در پایان اعلام کرد: آتش نشانان محل گرفتار شدن این فرد را بعد از بررسی مشخص کرده و با احتیاط کامل دیوار را شکستند و موفق شدند با احتیاط کامل این فرد را که دچار شکستگی‌ها و آسیب شده بود خارج کنند و به عوامل اورژانس تحویل دهند.

انتهای پیام/

20 / 20 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی سقوط جلال ملکی سقوط مرد ۴۵ ساله به درز انقطاع ساختمان گرفتار شدن فردی در فضای بین دو ساختمان مسکونی درز انقطاع

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سخنگوی سازمان آتش نشانی سقوط جلال ملکی درز انقطاع سازمان آتش نشانی ساختمان مسکونی درز انقطاع گرفتار شدن دو ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب‌های این چند روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، مرتضی بخشی اظهار کرد: بیش از ۷۲ ساعت است که نیروهای این سازمان در آماده‌باش کامل قرار داشته و در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات، رفع آبگرفتگی، نجات خودرو و … توسط این سازمان انجام شده است، افزود: بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب‌های این چند روز توسط نیروهای آتش‌نشانی نجات یافتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره ۱۲۵ سازمان تماس بگیرند.

کد خبر 748040

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند