Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@03:02:48 GMT

دعوت به همکاری اورژانس از داوطلبان مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۹۲۳۳

سازمان اورژانس کشور به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به هموطنان برای مقابله با کرونا ویروس، علاقه‌مندان به فعالیت‌های داوطلبانه را برای مشارکت در بخش مشاوره تلفنی اورژانس به همکاری دعوت می‌کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، این مجموعه به عنوان کمیته اجرایی در نظر دارد طرحی مبنی بر استفاده از نیرو‌های داوطلب آموزش دیده در این سازمان را به عنوان اورژانس یار در دو بخش نیرو‌های تخصصی و نیرو‌های عادی اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیرو‌های تخصصی شامل فارغ التحصیلان رشته‌های پزشکی و نیرو‌های عادی شامل فارغ التحصیلان سایر رشته‌ها که به عنوان مهارتی بتوانند خدمت رسانی کنند.

طبق پیش بینی ها، تلفن‌های سازمان اورژانس از همان ساعات اولیه اعلام بیماری کرونا که پاسخگوی هموطنان برای این مسئله بود، دچار ترافیک بالا شد و سامانه ۱۱۵ را با مشکل مواجه می‌کرد، بر همین اساس تصمیم گیری شد که واحد مشاوره تلفنی برای ارائه توضیحات و پاسخگویی به مشکلات هموطنان در رابطه با بیماری کرونا در سیستم پیاده شود؛ بنابراین گزارش، در حال حاضر پرسنل اورژانس روزانه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ پاسخگوی حدود ۱۵هزار تماس هستند، به این صورت زمانیکه افراد با شماره ۱۱۵ تماس می‌گیرند بعد از شنیدن پیام ضبط شده اگر بخواهند درباره کرونا اطلاعی دریافت کنند باید شماره یک را بگیرند و اگر نیاز به آمبولانس یا سایر خدمات اورژانس داشته باشند به اپراتور وصل می‌شوند.

یکی از اهداف راه اندازی این مرکز بهره برداری از ظرفیت نیرو‌های داوطلب است، بر همین اساس از نیرو‌هایی که قبلا اعلام آمادگی کرده بودند برای پیوستن به اورژانس یاران دعوت به همکاری شده است که بعد از گذراندن جلسات توجیهی و یادگیری مهارت‌های لازم در این مرکز مستقر شوند.

از روز گذشته مشاوره تلفنی با کمک نیرو‌های رسمی سازمان و نیرو‌های داوطلب آغاز شده است که اجرای این طرح رضایت بخش بوده و باعث شد باری از دوش نیرو‌های رسمی که وظایف سازمانی را در شرایط بحرانی دارند برداشته شود و همچنین از ظرفیت نیرو‌های داوطلب که آمادگی کمک به همنوعان در خصوص بیماری کرونا دارند استفاده شود.

افراد داوطلب باید شرایط ذیل را دارا باشند:
– سن حداقل ۲۳ سال
– فارغ التحصیلان رشته‌های پزشکی اعم از پزشک، پرستار، پیراپزشک و سایر رشته‌های مرتبط و فارغ التحصیلان رشته‌های غیر پزشکی که مدرک کارشناسی دارند.
– ساعت کاری از ۴ بعد ازظهر تا ۱۲ شب
– تعداد روز‌هایی که داوطلبان میتوانند حضور داشته باشند اختیاری است.

افراد واجد شرایط می‌توانند مشخصات شامل نام و نام خانوادگی، میزان تحصیلات، رشته تحصیلی و شماره تلفن همراه خود را به نشانی الکترونیک davtalab@۱۱۵.ir ارسال نمایند همچنین برای کسب اطلاعات و مشاهده فراخوان به سایت www.۱۱۵.ir مراجعه و یا در ساعات کاری با شماره‌های ۴۹۲۳۱۸۸۱ و ۴۹۲۳۱۷۸۲ تماس حاصل کنند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سازمان اورژانس کشور داوطلبان کرونا درمان مقابله نیرو های داوطلب فارغ التحصیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است، گفت: در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد داوطلبان می‌توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا؛ عبدالرسول پور عباس در حاشیه بازدید از جلسه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری که در دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد، با تاکید بر اینکه آزمون در سراسر کشور با سلامتی آغاز شد، گفت: مشکلی خاصی برای برگزاری این آزمون نداریم به جز در یکی از شهرستان ها که امروز سیل آمده و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز پای کار آمدند و داوطلبان را جابجا می کنند. امیدواریم در این شهرستان کار به سامان برسد.

وی در ادامه در خصوص داوطلبان دانشگاه فرهنگیان نیز تصریح کرد: ما ۵ نوبت آزمون داریم در هر ۵ نوبت دفترچه اختصاصی داوطلبان  که متقاضیان دانشگاه فرهنگیان هستند را همزمان اجرا می کنیم به این صورت که دفترچه های تخصصی در ابتدا و انتهای جلسه توسط این داوطلبان پاسخ داده می شود.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: حدود ۶۶۰ هزار نفر در مجموع ۵ گروه آزمایشی داوطلب دانشگاه فرهنگیان هستند که همه امور پیش بینی شده است به سلامتی کنکور را پشت سر خواهیم گذاشت.

پورعباس ادامه داد: داوطلبان نوبت اول کنکور به دلیل اینکه ما اردیبهشت ماه را برای برگزاری آزمون انتخاب کردیم از آمادگی بیشتری برای آزمون برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می کنند.

وی یادآور شد: نوبت دوم آزمون سراسری تیر ماه برگزار  می شود و نمرات کنکور سال گذشته همچنان معتبر است؛ یعنی دو آزمونی که سال گذشته برگزار شد، همچنان نمراتشان معتبر است در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد داوطلبان می توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند یا به سازمان سنجش اجازه بدهند نمره بالاتری را برای آنها لحاظ کند.

پور عباس در پایان خاطرنشان کرد: کارنامه اولیه داوطلبان نوبت اول نیمه مرداد ماه جاری اعلام می کنیم و همزمان چند روز بعد انتخاب رشته داوطلبان آغاز می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پشت پرده اتفاقات جالب کنکور ۱۴۰۳؛ از سختی سوالات تا داوطلبی که در جلسه حاضر شد اما آزمون نداد!
  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی
  • آغاز ماراتن کنکور سراسری در گیلان
  • نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • پورعباس: حذف کنکور با تکرار آن محقق می‌شود
  • نام نویسی بیش از 23 هزار داوطلب هرمزگانی در مرحله اول کنکور
  • داوطلبان زن کنکور سراسری ۲ برابر داوطلبان مرد در گیلان