Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آرش فرزام صفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان در کارگروه تولید، توزیع و نظارت ستاد مدیریت و مبارزه با کرونای گیلان که با حضور شماری از مدیران کل و نمایندگان دستگاه‌های نظارتی برگزار شد؛ گفت: با توجه به اعلام آمادگی برخی واحد‌ها جهت تغییر خط تولید و دریافت مجوز‌های لازم، مقرر شد صدور مجوز‌های مورد نیاز تولید محصولات ضدعفونی کننده و ماسک، پس از انجام بازدید مشترک توسط سازمان صمت و دانشگاه علوم پزشکی استان ظرف ۴۸ ساعت آینده صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه مجوز مربوطه منوط به توزیع تولیدات تا سقف ۸۰ درصد کل تولید در استان گیلان است، تصریح کرد: باید میزان تولید هر یک از شرکت‌های تولید کننده مواد ضد عفونی و ماسک بر اساس ظرفیت واقعی آن‌ها از سوی سازمان صمت و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی ۴۸ ساعت آینده مشخص و به کارگروه اعلام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان خاطرنشان کرد: انجام امور نظارتی مربوط به ساماندهی پخش مواد شوینده و ماسک نیز با حضور نمایندگان سازمان صمت و ادارات اطلاعات و تعزیرات حکومتی استان صورت می‌گیرد.

به گفته فرزام صفت، بر اساس مذاکرات صورت گرفته در نشست امروز، از سوی شورای هماهنگی بانک‌های گیلان به تمامی بانک‌های استان اعم از دولتی و خصوصی ابلاغ می‌شود تسهیلات سرمایه در گردش سررسید شده شرکت‌های تولید کننده مواد ضد عفونی و ماسک، برای یک دوره تمدید شود و نیز در خصوص تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی فعال استان در زمینه محصولات بهداشتی، نهایت همکاری با حداقل تشریفات اداری انجام گیرد.

وی به ابلاغ شورای هماهنگی بانک‌ها به تمامی بانک‌های استان اعم از دولتی و خصوصی در جهت لغو صدور هرگونه اخطاریه به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۹ اشاره و تاکید کرد: اصناف، تعزیرات حکومتی و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی باید واحد‌های فاقد استاندارد‌های بهداشتی به ویژه نانوایی‌ها و همچنین واحد‌های عرضه میوه و سبزیجات که گرانفروشی آن‌ها محرز شده را در اسرع وقت پلمپ نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان افزود: بر اساس مذاکرات صورت گرفته باید کارخانجات استان نیز همچون ادارات و شرکت‌های دولتی، نسبت به نوبت کاری و ایجاد شیفت‌های کاری با یک سوم نیرو‌های خود اقدام کنند.

گفتنی است در این نشست راهکار‌های کنترل بازار و تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز استان بررسی و بر لزوم شتاب در انجام امور تاکید شد.

انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی کرونا ویروس بانک ها واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها

هیئتی ۴۰ نفره از کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه در بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران (آی هیت) از نزدیک با توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان آشنا شدند.

به گزارش ایسنا، محمد جواد همت‌پناه، رئیس اداره اطلاعات اقتصادی و همکاری‌های توسعه‌ای وزارت امور خارجه که در راس این هیئت از دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در آی هیت، بازدید و اظهار کرد: ما امروز در آی‌هیت مجموعه ارزشمندی از دستاوردهای جوانان اندیشمند این مرزوبوم را از نزدیک لمس کردیم و دریافتیم در دل آی‌هیت محصولاتی با سطح تکنولوژی بسیار بالا نهادینه شده بود.

وی خاطرنشان کرد: همکاران من در این بازدید آگاهی‌های گرانبهایی را درخصوص توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان بدست آورده‌اند و از این اطلاعات در ماموریت‌های خارج از کشورشان استفاده خواهند کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه اتفاقات خوبی را برای ایران رقم زند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد
  • باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ارتقای ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی استفاده شود
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری