Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: امروز هر کیلوگرم مرغ در خرده فروشی به ۱۳ هزار ۳۰۰ تومان رسید. تاریخ انتشار: 20:30 - 12 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۲۲۶۴

مهدی یوسف خانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان درباره قیمت مرغ اظهار کرد: امروز قیمت مرغ نسبت به روز‌های گذشته کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی افزود: امروز قیمت هر کیلوگرم قیمت درب کشتارگاه ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان، قیمت پخش ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت خرده فروشی ۱۳ هزار ۳۰۰ تومان است.

وی درباره دلایل افزایش قیمت طی چند روز گذشته گفت: افزایش قیمت روز‌های گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا و افزایش تقاضا بود که با کاهش تقاضا قیمت در حال کاهش است.

یوسف خانی بیان کرد: با توجه به شرایط پیش بینی می‌شود قیمت طی روز‌های آینده تغییر خاصی نداشته باشد.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی درباره قیمت مشتقات مرغ نیز گفت: قیمت هر کیلوگرم کتف و بال ۱۴ هزار تومان، ران مرغ ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان، فیله مرغ ۲۸ هزار تومان و سینه مرغ ۲۴ هزار تومان است.
وی درباره قیمت تخم مرغ هم بیان کرد: با توقف صادرات و بیشتر شدن عرضه در بازار قیمت کاهش یافته و در حال حاضر هر کیلوگرم تخم مرغ با قیمت ۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: تاریخ انقضای گوشت‌های تنظیم بازاری چند روز است؟ / گوشت تنظیم بازاری هم دو نرخی شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قیمت اصناف اخبار اقتصادی هزار تومان ۳۰۰ تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748248

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به کدام استان؛ روندها رو به کاهش به چه معناست؟
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به این استان کردنشین است
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین