Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارکنان و سهامداران بیمارستان پارسیان تهران خواستار رسیدگی به وضعیت حقوق سهامداران و کارکنان این بیمارستان شدند. به اذعان مسولان قضایی، پرونده بیمارستان پارسیان همچنان در دادسرای کارکنان دولت و در چندین شعبه از دادسراهای مختلف در حال پیگیری است. این در حالی است که سهامداران اصلی شرکت خواهان رسیدگی هرچه سریعتر مقامات قضایی به این پرونده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته جمعی از سهامداران این بیمارستان، باتوجه به شرایط بحرانی جامعه و درگیری مردم با ویروس کرونا در حالی که کارکنان بیمارستان و کلیه پزشکان و سهامدارن به دستور مقام معظم رهبری و با هماهنگی با وزیر محترم بهداشت اعلام آمادگی نمودند و بیمارستان را آماده خدمات دهی به مردم نمودند برای چندمین بار نمایندگان متهم معروف "ب.ا" به همراهان ماموران نیروی انتظامی به بیمارستان ورود کرده و با ایجاد فضای رعب و وحشت جلوگیری از ورود و خروج پزشکان باعث شدند بیماران از بیمارستان خارج شده و همراهان بیماران بستری شده را هراسان نمودند.
این قبیل موضوعات باعث ناراحتی پزشکان بیمارستان شده است و اظهار می‌کنند که به حیثیت کاری و موقعیت پزشکی آنها لطمه وارد شده است. ملک و تجهیزات بیمارستان پارسیان توسط متهم ذکر شده "ب.ا" بدون اطلاع و هماهنگی سهامدارن به سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح واگذار شده است و هم اکنون مدیریت بیمارستان به عهده پزشکان و سهامداران است.
گفتنی است طبق اظهارات، بابک زنجانی بیمارستان پارسیان را با استفاده از اسناد مجهول و از طریق شخصی به نام (الف) به مبلغ 100 میلیارد تومان خریداری می کند که از این میزان 44 میلیارد پرداخت می‌شود و مابقی مبلغ چک‌ها هم اکنون توسط مأموران امنیتی در حال پیگیری و رد یابی است.
سهامداران این بیمارستان انتظار دارند مقام قضایی با تمهیداتی بتواند نظر همه ذینفعان پرونده تامین کرده و عدالت را در این پرونده ایجاد کند.
کارکنان و سهامداران اصلی و حقیقی بیمارستان پارسیان معتقدند دکتر الف که همکار بابک زنجانی بوده و هم اکنون در زندان به سر می برد سهام بیمارستان را به چندین گروه فروخته است .این موضوع سبب شده است تا مدیریت بیمارستان با چالشهای بسیاری مانند تامین و تجهیز بیمارستان و پرداخت حقوق و معوقات کارکنان مواجه شوند و خدمات دهی این بیمارستان موفق و تراز اول را با مشکل مواجه سازد.

منبع: پانا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بیمارستان پارسیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور از زمین کشاورزی برای رسیدن به منزل/ جاده‌ای با ۸ ماه بلاتکلیفی در بجنورد+ فیلم

جاده بجنورد به کلاته حاجی‌بیگلر بیش از هشت ماه است که به بهانه ترمیم مسدود است و مردم مجبورند از زمین‌های کشاورزی به منزل خود برسند و بارش باران این وضعیت را وخیم‌تر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی،
جاده بجنورد به کلاته حاجی‌بیگلر بیش از هشت ماه به بهانه ترمیم و بالا بردن سطح جاده مسدود شده است.

طی این مدت اهالی مجبور به عبور از زمین‌های کشاورزی برای رفتن به خانه خود بوده‌اند و تاکنون با وجود وعده‌های مختلف این جاده به بازگشایی نرسیده است.

بارش باران و پنجشنبه‌های پرترافیک برای رفتن به پارک جاوید نیز بر زحمت و درد اهالی این محله در حاشیه شهر می‌افزاید.

کد خبر 750443

دیگر خبرها

  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگترین پروژه شهرداری می‌گذرد؛ برج‌های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • راهکار دولت برای پایان بلاتکلیفی ۳۲ ساله مالکان هفت‌آسیاب
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • بلاتکلیفی فعالان بازار برنج
  • بلاتکلیفی مسکن مهر ۲۸۵ واحدی گیان نهاوند
  • عبور از زمین کشاورزی برای رسیدن به منزل/ جاده‌ای با ۸ ماه بلاتکلیفی در بجنورد+ فیلم