Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرونا، پخش جنگ شادی در شیروان را مجازی کرد، ۶۰ درصد مشمولان زیر چتر صندوق بیمه روستایی و عشایری قرار گرفته اند و خدمات غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، بخشی از تیترهای خبری امروز دوشنبه را شامل می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛  کرونا، پخش جنگ شادی در شیروان را مجازی کرد، ۶۰ درصد مشمولان زیر چتر صندوق بیمه روستایی و عشایری قرار گرفته اند و خدمات غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، بخشی از تیترهای خبری امروز دوشنبه دوازدهم اسفندماه را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سهم نیازمندان از زکات شهرستان فاروج به ۲۱ درصد رسید

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان فاروج گفت: امسال ۳۷ درصد از کل رقم جمع آوری شده زکات شهرستان به نیازمندان اختصاص یافت که نسبت به رقم ۱۸ درصدی سال گذشته ، ۲۱ درصد رشد یافته است.

«مرتضی صفی پور رشوانلو» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: شورای زکات در 78 روستای شهرستان تشکیل و امسال 11 روستا به تعداد روستاهای زکات دهنده اضافه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان فاروج​ گفت: روستاهای دارای اقلام مشمول زکات شهرستان 45 روستا بوده که امسال اهالی  33 روستا زکات خود را پرداخت کرده اند.

صفی پور افزود: با جمع آوری 10 میلیاردو 743 میلیون و 477 هزارو ریال زکات، رقم جمع آوری شده نسبت به رقم پیش بینی شده برای امسال 33 درصد رشد داشته است.

وی به برخوردار شدن 38 نوعروس برای تامین جهیزیه از ارقام جمع آوری شده زکات اشاره کرد و گفت: سه هزار کمک معیشتی و  کمک به ساخت 15 مسکن از سایر بخش های هزینه شده در سهم نیازمندان بوده است.

وی افزود: 6 میلیارد و 760 میلیون ریال برای 13 طرح عام المنفعه در قالب کمک به ساخت مسجد، خانه عالم، بنای امامزاده و زینبیه هزینه شده است.

 

 

کرونا، پخش جنگ شادی در شیروان را مجازی کرد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: با هدف پیشگیری از ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی در این زمینه، دیشب جنگ شادی در این شهرستان به صورت مجازی پخش شد.

«ابراهیم عباسپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: جهت ترویج روحیه شادی بین مردم و عدم برگزاری برنامه های عمومی با توجه به شرایط فعلی، پخش زنده جنگ شادی به مدت 30 دقیقه به صورت مجازی صورت گرفت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: این برنامه توسط شورای اسلامی شهر، شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان برگزار شد که بیش از دو هزار نفر از جنگ شادی مجازی بازدید کردند.

عباسپور ضمن اشاره به ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین مردم از ظریق اینگونه برنامه ها افزود: اجرای برنامه جنگ شادی در قالب‌های مختلف مانند جنگ شادی، موسیقی محلی، رقص محلی و غیره توسط هنرمندان این شهرستان ارائه شد.

وی عنوان کرد: باید به  دنبال تربیت نسلی باشیم که امروز و همین طور در آینده شادی و نشاط را برای خود و دیگران فراهم کنند که اجرای جنگ شادی خود از جمله برنامه ها است.

وی بیان داشت: گردشگران، مسافران، خانواده‌ها و به ویژه جوانان به عنوان سرمایه‌های اجتماعی در فرایند توسعه از جایگاه مهمی برخوردارند که سال های قبل برنامه های خوبی طی ایام نوروز توسط هنرمندان این شهرستان اجرا شد.

هم اکنون 150 نفر در عرصه موسیقی مقامی شیروان فعالیت دارند.

برای تقویت موسیقی اصیل شهرستان و همچنین در راستای تقویت فرهنگ بومی، محلی، آیین ها و سنت های دیرینه مردم باید بیشتر از هنر هنرمندان محلی استفاده تا سنت های گذشته هنری، زنده شود.

تاکنون شماری از هنرمندان این شهرستان در زمینه موسیقی مقامی موفق به کسب مقام های کشوری و بین المللی شده اند و این زمینه خوبی برای ترویج این رشته از موسیقی است.

شهرستان 157 هزار نفری شیروان در شرق بجنورد واقع است که بیشتر مردمان این خطه به زبان کرمانجی تکلم می کنند و موسیقی مقامی هم با زندگی آنها عجین گشته است.

 

 

۶۰ درصد مشمولان زیر چتر صندوق بیمه روستایی و عشایری قرار گرفته اند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فاروج گفت: ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر در این شهرستان مشمول طرح صندوق بیمه روستایی و عشایری هستند که تاکنون افزون بر ۶۰ درصد زیر چتر بیمه قرار گرفته اند.

«مهران حیاتی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: از 10 هزار و 500 نفر مشمول طرح بیمه 6 هزارو و 274 نفر بیمه شده اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فاروج بیان داشت: 8 کارگزار در سطح روستاهای مایوان، چری، مرغزار، و شهرهای تیتکانلو و فاروج در تلاش برای زیر پوشش قرار دادن همه مشمولان این طرح هستند.

وی بر مشارکت دستگاه های شهرستان و دهیاری ها برای جذب مشمولان به این طرح تأکید کرد و گفت: صندوق بیمه روستاییان و عشایر، تامین آتیه و بیمه بازنشستگی، از کار افتادگی و پرداخت مستمری ناشی از فوت روستاییان و عشایر را مطابق نظام جامع تامین اجتماعی بر عهده دارد.

حیاتی بیان داشت: صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر با کمک دو برابری از سوی دولت موجب شده تا قشر کم درآمد جامعه که بار تولید را به دوش دارند راحت‌تر بتوانند بیمه شوند و در آینده از مزایایی بازنشستگی برخوردار شده و از لحاظ اقتصادی احساس آرامش داشته باشند.

وی با بیان اینکه بیمه روستاییان و عشایر در کاهش مهاجرت و ایجاد عدالت اجتماعی تاثیر گذار است، افزود: ویژگی های صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری پرداخت دوبرابر سهم بیمه شده توسط دولت، امکان نقل و انتقال سوابق بیمه شده و دریافت مستمری پیری پس از ۱۵ سال پرداخت حق بیمه و داشتن ۶۵ سال سن است.

حیاتی گفت: صندوق بیمه روستاییان و عشایر این فرصت را برای تمام افراد بالای ۱۸ سال و زیر ۵۰ سال در روستا‌ها فراهم کرده تا بتوانند از یک حقوق مستمری و ماهیانه در زمان بازنشستگی، فوت سرپرست یا از کارافتادگی کلی بهره‌مند شوند.

شهرستان فاروج 83 روستا و آبادی دارد و بر اساس اصل ۲۹ قانون اساسی همه آحاد مردم باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرند، شاخص پوشش بیمه روستایی و عشایری خراسان شمالی ۲۷ درصد است که  دو درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

 

 

مردم توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: توصیه می شود مردم با جدیت هشدار و توصیه های دانشگاه را در مورد کرونا ویروس پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد و به نقل از پایگاه خبری وب دا؛ «دکتر افشین دلشاد» اظهار کرد: رعایت بهداشت فردی و پرهیز از اجتماعات جهت جلوگیری از انتشار ویروس ضروری است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه روزانه چند مرتبه باید دست ها با آب و صابون به مدت حداقل 20 ثانیه شست و شو شود، ادامه داد: تاکید معاونت بهداشتی پرهیز از سفرهای غیر ضروری و خودداری از سفر به استان هایی است که درگیر ویروس کرونا هستند.

دکتر دلشاد اضافه کرد: معاونت بهداشتی دانشگاه در روزهای آتی برنامه های آموزشی و نظارتی خود در حوزه سلامت  و بهداشت را به صورت شبانه روزی ادامه می دهد.

 

 

فعالیت مراکز علمی آزاد و خانه های مطالعه تعطیل شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد از تعطیلی فعالیت مراکز علمی آزاد، مدارس آموزش از راه دور و خانه های مطالعه در زمان تعطیلی مدارس به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

«محمد امیری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی، فعالیت مراکز علمی آزاد، زبان، مدارس آموزش از راه دور و خانه های مطالعه نیز همچون مدارس بوده و در زمان تعطیلی مدارس تعطیل خواهند بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با بیان اینکه این دستورالعمل در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان بجنورد همچون سایر شهرستان ها اجرا می شود، بیان کرد: همه تلاش ها برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و مقابله با آن است.

وی همچنین به تعطیلی مدارس، ضدعفونی فضاهای آموزشی و برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان از هفته گذشته اشاره کرد.

 

 

خدمات غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و تأکید مسئولان بهداشتی مبنی بر اولویت پیشگیری بر درمان و به منظور رفاه حال عموم شهروندان، خدمات مرتبط با حوزه های کاری آبفا به صورت غیرحضوری انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا؛ «غلامحسین ساقی» گفت: کلیه خدمات شرکت آب و فاضلاب استان برای شهروندان روی سایت اینترنتی این شرکت به نشانی  www.abfankh.comو برای روستانشینان از طریق سایت  www.abfarnkh.ir قابل دریافت است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیان کرد: خدمات متنوعی از امور جاری شرکت آب و فاضلاب استان از طریق سامانه های  تلفنی ١٢٢ برای شهرها و ١۵٢٣ جهت روستاها  به عموم هم استانی ها عرضه می شود.

وی اظهار کرد: جهت مبارزه با گسترش ویروس کرونا اقداماتی نظیر ارائه توصیه های بهداشتی برای مشترکین مراجعه کننده، پیمانکاران و کارکنان شرکت، شستشو و ضدعفونی روزانه سطوح در تماس و حذف اثر انگشت در این شرکت صورت گرفته است.

ساقی گفت: همچنین لغو کلیه بازدیدها، جلسه های کاری غیرضروری و برنامه های همایشی و نیز تلاش در جهت کاهش مراجعه های مردمی و پیمانکاران به شرکت و انجام امور اداری آنان از طریق سایت اینترنتی و تماس تلفنی از دیگر اقدامات پیشگیرانه اجرا شده در این شرکت است.

 

 

آمبولانس های مخصوص، بیماران مشکوک به کرونا را جابه جا می کنند

رییس سازمان اورژانس و پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ضمن اعلام آماده باش ۲۴ ساعته اورژانس گفت: علاوه بر کارکنان اورژانس، آمبولانس ها به حفاظت فردی تجهیز شده و هر روز ضد عفونی می شوند و از این بابت مردم نگرانی نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد و به نقل از  پایگاه خبری وب دا؛ «دکتر تقی دولت آبادی» اظهار کرد: اگر بنا به هر دلیل افراد دچار تنگی نفس شدند، با سامانه 115 تماس بگیرند تا همکاران اورژانس در کمترین زمان افراد را به بیمارستان منتقل کنند.

رییس سازمان اورژانس و پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بیان کرد: سامانه 115 فقط به منظور جابه جایی و انتقال بیمارانی که دچار مشکلات جدی هستند پیش بینی شده بنابراین مردم فقط در صورت لزوم و در مواقع اضطراری با این سامانه تماس بگیرند.

دکتر دولت آبادی تاکید کرد: افرادی که در منزل حضور دارند و نیازمند دریافت اطلاعات هستند، با سامانه 190 تماس بگیرند.

وی اضافه کرد: این سامانه توسط دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی شده و کارشناسان و اعضای هیئت علمی به صورت 24 ساعته، آماده پاسخگویی به سولات شهروندان درباره کرونا ویروس و علائم آن هستند.

رییس سازمان اورژانس و پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه کرونا ویروس، نسبت به آنفولانزا درصد مرگ و میر بسیار پایین تری دارد و 80 درصد مبتلایان درمان می شوند، افزود: رعایت بهداشت فردی و شست و شوی دست ها، بسیار مهم است.

 

 

خودمراقبتی و استراحت کافی، بهترین راه درمان بیماری کرونا است

مدیر گروه بیماری های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: خودمراقبتی، استراحت کافی و استفاده از رژیم غذایی سالم همچون میوه و سبزیجات، بهترین راه درمان بیماری کرونا است.

«فیض الله برزگر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت: بهترین راه مقابله با این بیماری این است که مردم در منزل بمانند و در اماکن پر تردد، رفت و آمد نداشته و اصول بهداشتی را رعایت کنند.

مدیر گروه بیماری های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه باید از افرادی که بیماری دارند، یک متر فاصله گرفت، افزود: کسانی که در منزل بیمار بوده و قرنطینه می شوند باید یک فرد سالم و جوان از او مراقبت کرده و دارای بیماری های قلبی، فشار خون و آسم نباشد.

وی تصریح کرد: فردی که در خانه تحت مراقبت قرار می گیرد باید از زمان بروز بیماری تا 14 روز خودقرنطینه شود.

برزگر خاطرنشان کرد: تا زمانی که برای بیماران خود قرنطینه در منزل مشکل حادی پیش نیامده، از مراجعه به بیمارستان ها خودداری کنند.

وی تب، گلو درد، سرفه، اسهال خفیف را از مهمترین علائم بیماری کرونا برشمرد و بیان کرد: استراحت کافی و استفاده از میوه و سبزیجات تازه و دوری از تفکرات منفی، بهترین راه درمان این بیماری است.

مدیر گروه بیماری های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اضافه کرد: سعی شود خریدهای بیرون از منزل همچون میوه و سبزیجات قبل از جاسازی در یخچال، حتما شسته و ضدعفونی شود.

برزگر در خصوص استفاده ماسک در این روزها نیز بیان کرد: استفاده از ماسک برای افراد سالم ضروری نیست و تنها توصیه می شود افراد بیمار، مسن و دارای بیماری های زمینه ای از آن استفاده کنند.

 

 

خراسان شمالی باید با شتاب و با تسلط دانایی بر امور پیش رود

استاندار خراسان شمالی گفت: استان خراسان شمالی باید با شتاب و با تسلط دانایی بر امور پیش رود چرا که قرار نیست فردی دیگر خارج از استان برای ما کار کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی؛ «محمد علی شجاعی» در مراسم تودیع و معارفه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، اظهار داشت: نگاه بنده به کار، مانند نگاه به خانواده است که باید در آن صداقت و وفاداری به سازمان و سیستم برقرار باشد.

استاندار خراسان شمالی افزود: وقتی یک معاونت یا مدیر ۱۵ ماه با بنده کار می کند یعنی فرد را قبول دارم چرا که بنده در انتخاب افراد با کسی تعارف ندارم و به واسطه آدم‌ها و مسائل سیاسی افراد را پیش خود نگه نمی دارم.

وی ادامه داد: باید به خاطر استان و مردم، سازمان و سیستم را مقدس بدانیم و وظایف این سازمان را به خوبی به سرانجام برسانیم.
شجاعی تصریح کرد: باید یاد بگیریم کار سیستم همراه با وفاداری و انسجام را از ذهن شخصی خود تفکیک کنیم.

وی گفت: استان خراسان شمالی باید با شتاب و با تسلط دانایی بر امور پیش رود چرا که قرار نیست فردی دیگر خارج از استان برای ما کار کند.

در ادامه معاون سابق هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی هم اظهار داشت: در مدت زمان حضورم در استان حوادث طبیعی مانند آتش سوزی و سیل اتفاق افتاد و تلاش کردیم این حوادث مدیریت شود.

رضا رجب زاده افزود: در این ایام مسابقات ورزشی بین المللی هم در استان برگزار شد که برگزاری این مسابقات مستلزم ایجاد هماهنگی بود که تلاش کردیم این هماهنگی ها نیز برقرار شود.

بر اساس این گزارش در این آیین از زحمات «رضا رجب زاده» قدردانی و «محسن محمدی» به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی معرفی شد.

 

 

جشن نیکوکاری در خراسان شمالی به صورت مجازی برگزار می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: در راستای پیشگیری از بیماری کرونا، امسال جشن نیکوکاری به صورت مجازی در خراسان شمالی اجرا می شود.

«مجید الهی راد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و تصمیمات اتخاذ شده از سوی کمیته امداد کشور، گفت: جشن نیکوکاری امسال به دلیل شرایط حساس موجود به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی با بیان اینکه کمک به محرومان از وظایف ذاتی این نهاد است، افزود: اگر چه امسال نمی توانیم به صورت ایجاد پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی جشن نیکوکاری را برگزار کنیم، اما در تلاشیم با ایجاد راه کارهای جدید به یاری نیازمندان بشتابیم.

وی اظهارداشت: پرداخت کمک‌ها از طریق تلفن گویا یا ثابت ۰۹۶۸۸۷، استفاده از آسان پرداخت ۰۵۸*۸۸۷۷*، استفاده از شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ (وجوهات امانی) کمیته امداد و استفاده از سایت امداد (emdad.ir) از جمله راه های مشارکت مردمی در جشن نیکوکاری است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی خاطر نشان کرد: کمک‌های مردمی در اسرع وقت به دست نیازمندان می‌رسد و بهتر است برای حفظ سلامت محرومان کمک‌ها به‌صورت نقدی باشد.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا آب و فاضلاب دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خدمات غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی صندوق بیمه روستایی و عشایری کمیته امداد امام خمینی بجنورد و به نقل شیوع ویروس کرونا روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت خبرگزاری شبستان خراسان شمالی قرار گرفته اند شهرستان فاروج صورت مجازی بیماری کرونا جشن نیکوکاری جنگ شادی بهترین راه برنامه ها جمع آوری ۶۰ درصد زیر چتر کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس

ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز از آغاز عملیات لوله گذاری داکتیل قطر۵۰۰ میلیمتر در خروجی مخزن جهان نما، جهت اتصال به زون p فردیس خبر داد.

حمیدرضا نامداری افزود: تحقق این مهم به صورت مستقیم در بهبود آبرسانی به شهروندان فردیس به ویژه در محدوده شهرک وحدت، منظریه، انبار نفت و رزکان نو با افزایش ظرفیت تولید آب در تابستان سال جاری اثربخش خواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از آبفای البرز، نامداری در ادامه بیان کرد: اجرای خط انتقال آب از مخزن منطقه جهان نما به فردیس به طول ۵۴۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تا خرداد سال جاری به اتمام می رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در پایان تاکید کرد: اصلاح، توسعه و بهبود زیرساخت های فنی و مهندسی به منظور مدیریت منابع آب و دفع بهداشتی فاضلاب در اولویت اقدامات مجموعه در راستای گذر هرچه بهتر از تابستان سال جاری و ایجاد شرایط مطلوب برای شهروندان قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • کوچ بهاره عشایر در خراسان شمالی آغاز شد
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی