Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی پس از طی مراحل اولیه درمان، در حال بهبودی است.


به گزارش خرداد به نقل از دانشگاه علوم پزشکی استتان قم، حال عمومی دکتر قدیر رو به بهبودی است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در قرنطینگی خانگی در منزل شخصی در قم حضور دارددکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، که به دلیل مثبت بودن آزمایش ویروس کرونا در قرنطینگی خانگی در قم به سر می برد، امروز در دیدار با جمعی از اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی قم، ضمن قدردانی از پیام های پر مهر مردم از تلاش های پزشکان و پرستاران و کادر بیمارستانی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است، حال عمومی دکتر قدیر رو به بهبودی است و وی قرنطینگی خانگی را بهترین روش توصیف کرده و از مردم خواست تا در منازل مانده و اصول بهداشتی را رعایت کنند. برچسب ها: قم ، دکتر قدیر

منبع: خرداد

کلیدواژه: قم دکتر قدیر دانشگاه علوم پزشکی دکتر قدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت:  بر اساس آخرین نتایج رتبه بندی جهانی موضوعی QS دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق شد، رتبه دوم کشوری و رتبه جهانی ۴۵۱ تا ۵۰۰ رادر حوزه موضوعی پزشکی کسب کند.

دکتر محسن تفقدی افزود: این دانشگاه همچنین موفق شد؛ برای نخستین بار در حوزه موضوعی آناتومی و فیزیولوژی رتبه دوم کشوری و رتبه ۱۰۱ تا ۱۵۰ جهانی را  بدست آورد.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین در حوزه موضوعی پزشکی از رتبه ۵۰۱ تا ۵۵۰ جهانی امسال ارتقاء رتبه یافت و در حیطه داروسازی و فارماکولوژی در جایگاه ۲۵۱ تا ۳۰۰ جهانی و رتبه  دوم کشوری قرار گرفت.

رتبه بندی جهانی QS از جمله نظام‌های رتبه بندی علمی معتبر جهانی است که در آن دانشگاه‌های جهان در پنج حوزه موضوعی کلی که شامل ۵۴ حیطه مختلف است رتبه بندی می‌شوند.

نسبت استناد به مقاله، شهرت و اعتبار دانشگاه بر مبنای نظرسنجی از بیش از ۱۳۰ هزار نفر صاحب نظردر  سراسر جهان، همکاری بین المللی در مقالات و کیفیت کاری فارغ‌التحصیلان هر  دانشگاه از شاخص‌های این رتبه بندی است.

دیگر خبرها

  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان اخراجی خارجی
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده در مسیر شکل‌گیری/ برخی شخصیت‌های حقوقی عضویت را نپذیرفتند
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی