Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@04:06:13 GMT

خیرین تالشی به مقابله با کرونا شتافتند

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۰۱۰۱

خیرین تالشی به مقابله با کرونا شتافتند

باگذشت چند ساعت از اعلام فعالیت و هدف این گروه شاهد همراهی گسترده مردمی در این زمینه بودیم و سیل کمک‌های مردمی همچنان ادامه دارد، آری اینجا تالش است، سرزمین مهر و مهربانی، سرزمین برادری و صفا، اینجا ما کرونا را شکست می‌دهیم: شعار نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عزیز عاقبتی خطبه سرا در یادداشتی نوشت: روزهاست که خبر شیوع ویروس کرونا تبدیل به تیتر یک رسانه‌های دنیا شده و بسیاری از کشورها، به‌ویژه مردمان دیار تالش را به هراس انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان متأسفانه نبود برخی تجهیزات و لوازم پزشکی و بهداشتی و همچنین سوءاستفاده برخی افراد سودجو امنیت روانی جامعه را برهم زده است، اما خوشبختانه اقدامات گروه خیرین تالش بزرگ توانست موجی از امید و آرامش را در منطقه ایجاد کند.

گروه خیرین تالشی که با عزم جدی تنی چند از خیرین و معتمدین منطقه و با همکاری گروه رسانه‌ای تالش ۲۴ روز گذشته باهدف تهیه و خرید لوازم و تجهیزات بهداشتی و پزشکی موردنیاز بیمارستان شهید نورانی تالش برای مقابله با انتشار ویروس کرونا ایجاد شد، توانستند با قرار گرفتن در کنار مدیران و پرسنل بیمارستان در مدت‌زمان کوتاهی بسیاری از تجهیزات موردنیاز را برای مقابله با این ویروس تهیه کنند.

استقبال و همکاری مناسب رئیس و کارکنان بیمارستان شهید نورانی و شناسایی نیازهای تخصصی با تشخیص دکتر کرمی، دکتر نعمتی و دکتر رحمانی موجب شد تا در زمان کوتاهی شاهد خرید چندین دستگاه کمک تنفسی باشیم.

همچنین ضدعفونی معابر، هماهنگی با برخی شرکت‌ها جهت خرید هزاران ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده و ازجمله اقدامات این گروه مردمی است که توانسته در شرایط بحرانی و ناامنی روانی حاکم در شهرستان موجب افزایش امنیت روانی و کاهش استرس در میان مردم و همچنین پرسنل و مدیران بیمارستان شود.

باگذشت چند ساعت از اعلام فعالیت و هدف این گروه شاهد همراهی گسترده مردمی در این زمینه بودیم و سیل کمک‌های مردمی همچنان ادامه دارد، آری اینجا تالش است، سرزمین مهر و مهربانی، سرزمین برادری و صفا، اینجا ما کرونا را شکست می‌دهیم: شعار نیست.

نیمه‌های شب است و نمایندگان گروه در بیمارستان شهید نورانی در حال تحویل گرفتن بخشی از تجهیزات خریداری‌شده از محل کمک‌های خیرین هستند، خستگی جسمی رئیس و پرسنل بیمارستان بسیار مشهود است و اتفاقاً در همان ساعات شبکه‌های ماهواره‌ای نیز در حال زیر سؤال بردن یک پزشک تالشی (دکتر کرمی) هستند، اما اینجا در بیمارستان شهید نورانی تالش او با چشمانی خسته اما پر امید در حال همفکری و همراهی با این گروه مردمی جهت خرید لوازم موردنیاز بیمارستان و شهروندان تالشی است.

آری اینجا تالش است، شاید اقدامات ارزشمند گروهی از خیرین و پرسنل یک بیمارستان قدیمی در تالش هرگز تیتر یک رسانه‌ها نشود، اما قطعاً در یاد مردم بزرگ و قدرشناس تالش خواهد ماند

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید تالش سیل کمک های مردمی بیمارستان شهید نورانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دکتر حسن نجفی افزود: هدف از انعقاد این تفاهم نامه‌ها جلب مشارکت، همکاری و همراهی مردم در تصمیم سازی، تصمیم گیری، نظارت و اجرای برنامه‌های حوزه سلامت می‌باشد. وی اظهار داشت: این تفاهم نامه‌ها با حلقه میانی و گروه مردمی قرارگاه تحول اجتماعی، مدرسه تشکیلاتی اسلامی مضمار، انجمن حقوق شهروندی ندای رسای عدالت، شورای مردمی منطقه صفائیه، شرکت فناور آتی سلامت ایساتیس، شورای مردمی محله محمودآباد، قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی، شورای مردمی محله صدرآباد و قرارگاه محله اسلامی حضرت بقیه الله (عج) به امضاء رسید. دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به منظور مردمی سازی سلامت، تا کنون با ۱۸ حلقه میانی و گروه‌های مردمی تفاهم نامه منعقد کرده است.

دیگر خبرها

  • میدان را برای حضور گروه‌های مردمی در فعالیت پرورشی باز می کنیم
  • گروه محوری را در دستور کار این دوره از جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دادیم
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • گروه‌محوری در دستور کار جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دارد
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود