Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@14:13:40 GMT

نصف شدن نوزاد هنگام زایمان!

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۰۱۴۹

نصف شدن نوزاد هنگام زایمان!

در کشور هندوستان هنگام زایمان زن جوان اتفاقی هولناک رخ داد و نوزاد نگون بخت توسط پرستار نصف شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ طبق گزارشات؛ پرستار لگن را در دستانش گرفته بوده و به سختی سر نوزاد را می کشیده است که در طی این زایمان سخت، جنین به دو قسمت نصف می شود و بالا تنه و پایین تنه از هم جدا می شوند که دلیل این نصف شدگی، کشش محکم و سرسختانه پرستار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او در حالی که بدن نوزاد را پنهان میکند، ادعا می کند که مشکلی وجود دارد و مادر نوزاد باید به بیمارستان دیگری منتقل شود. پرستار و همکارش ادعا می کنند که قسمت پایین بدن جنین را به سردخانه بیمارستان سپرده اند اما بر طبق گزارشات، پزشکان بیمارستان دیگر، بعدها متوجه شدند که جنین همچنان در رحم مادر است.

هندوستان تایمز می گوید که در بیمارستان اول پرستار در حالی که سعی بر کشیدن جنین داشته است، بدن او را در یک حادثه نصف کرده است. همسر آن شخص، شکایت کرده است که کارکنان بیمارستان، گزارشی مبنی بر انجام چنین زایمانی که در روز 6 ژانویه اتفاق افتاده است، رد نکرده اند و او را نیز از این حادثه وحشتناک مطلع نکرده اند این در حالی است که در بیمارستان دوم پزشکان که سعی بر درآوردن جفت داشتند، فقط با یک سر مواجه شدند.

پزشکان فورا این مساله و کشفشان را به بستگان زن و اعضای خانواده او گزارش دادند و آنها را از این اتفاق شوم، مطلع کردند.

اکنون مادر در وضعیت بدی برای ادامه حیاتش در بیمارستان بستری است.

این مورد به عنوان یک حادثه بسیار نادر و کمیاب توصیف شده است و شوهر زن شکایت کرده است. او پرستاران را متهم کرده است که در عالم هوشیاری به سر نمی برده اند. او گفت:کارکنان بیمارستان بخش کمی از جنین را به ما تحویل دادند." و افزود که دستگیری تاکنون صورت نگرفته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرستار زایمان نوزاد هندوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۰۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هوایی نوزاد دلیجانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: صبح روز گذشته ۶ اردیبهشت با توجه به وضعیت پزشکی نوزادی که چند ساعت از تولدش گذشته بود و به دنبال درخواست بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان مبنی بر نیاز به انتقال هوایی این نوزاد به بیمارستان امیرکبیر اراک، این بیمار به همراه متخصص اطفال توسط بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی در کمترین زمان ممکن از دلیجان به اراک منتقل شد.

دیگر خبرها

  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس