Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، «مارک اسپر»، وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که به فرمانده عالی نظامیان آمریکای در افغانستان دستور داده است تا عقب نشینی اولیه این نیروها را از افغانستان آغاز کند.

وزیر دفاع آمریکا که در جریان نشست خبری در ساختمان پنتاگون حضور داشت، افزود که پس از امضای توافق صلح با طالبان لازم است تا ظرف ۱۰ روز روند آغاز خروج نظامیان آمریکایی از افغانستان آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپر اعلام کرد که به ژنرال «اسکات مایلر»، فرمانده نیروهای آمریکایی در افغانستان این اختیار را داده است که خروج ۸۶۰۰ نیروی نظامی از مجموع ۱۳ هزار نظامی موجود در افغانستان را آغاز کند.

به گفته وزیر دفاع آمریکا این کشور مصمم است تا با خروج نظامیانش از افغانستان، حسن نیت خود را نشان دهد.

وزیر دفاع آمریکا در عین حال تاکید کرده که انتظار دارد در شرایط فعلی پس از امضای توافق صلح خشونت‌ها در افغانستان کاهش یافته و روند مذاکرات بین گروه‌های افغانی آغاز شود.

کد خبر 4868475

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا افغانستان مارک اسپر طالبان ویروس کرونا سوریه ایالات متحده آمریکا ترکیه ادلب رژیم صهیونیستی عراق ایران روسیه فلسطین دونالد ترامپ افغانستان رجب طیب اردوغان عربستان سعودی وزیر دفاع آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت

سیلوا فاصله چندانی تا بازگشت به فوتبال برزیل ندارد

طرفداری | چند روز پیش خبر رسید که تیاگو سیلوا قراردادش را با چلسی تمدید نمی‌کند و در پایان فصل جاری از این باشگاه جدا می‌شود. این بازیکن در سال ۲۰۲۰ از پاری سن ژرمن راهی چلسی شد و با این تیم، ۳ جام از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد.

تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود

به گزارش گل، سیلوای ۳۹ ساله با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافته و فاصله چندانی تا بازگشت به این باشگاه برزیلی ندارد. سیلوا علاوه بر پرورش در آکادمی فلومیننزه، سه سال هم برای رده بزرگسالان این تیم به میدان رفته بود و این احتمال وجود دارد که او پس از ۱۵ سال، بار دیگر پیراهن تیم سابقش را به تن کند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آمریکا از تحریم یک گردان اسرائیلی عقب نشینی کرد
  • ساخت مراحل اولیه اسکله آمریکایی‌ها آغاز شد/ کشتی نظامی آمریکا در ساحل غزه پهلو گرفت
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟