Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@11:41:37 GMT

لغو نماز جماعت تمامی ادارات

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۰۳۶۷

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور، حسب مصوبه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ابلاغیه ستاد اقامه نماز کشور، به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، اقامه نماز جماعت در کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

مسئولین ذیربط ادارت و دستگاه‌ها می‌بایست به گونه‌ای برنامه ریزی کنند تا ضمن فراهم کردن شرایط مناسب برای اقامه نماز فرادی و تامین اقلام مورد نیاز جهت این فریضه، برای کارکنان آن دستگاه، این مهم به نحو شایسته انجام پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد

 ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه  برنامه ریزی برای ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای صنعتگران و در قالب نهضت ملی مسکن و پروژه های صنعت شهر انجام شده است گفت: ساخت این ۱۴۰ هزار واحد مسکونی در اراضی تامین شده در ۱۰ استان کشور انجام می شود.

وی اظهار کرد: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به ۵ هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های موفق دولت برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور اجرای پروژه‌های صنعت شهر است  بیان کرد: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

مالکی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در احداث پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه ها توسط بخش صنعت را از مزایای این طرح است گفت:   دولت در تلاش است که از تمامی امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات  استفاده کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • درگذشت امام جماعت مسجدی در اندونزی هنگام نماز صبح+ فیلم
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه