Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: در چند سال اخیر معادله قدرت در منطقه غرب آسیا به سمت ایجاد قدرت بازدارندگی محور مقاومت پیش رفته است. تاریخ انتشار: 22:12 - 12 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۲۲۳۱ حسین آجورلو در گفت‎‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به حملات کور رژیم صهیونیستی در خاک سوریه، گفت: در چند سال اخیر معادله قدرت در منطقه غرب آسیا به سمت ایجاد قدرت بازدارندگی محور مقاومت پیش رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: یک زمانی رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا هرکاری که می‌خواست در منطقه و در مواجهه با همسایگان خود می‌کرد، اما هم اکنون با مانع جدی محور مقاومت روبروست.   بیشتر بخوانبد:
ترامپ و نتانیاهو ۷۲ قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را زیر پا گذاشته‌اند
این کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: محور مقاومت با تلاش‌ها و راهبرد‌های خود توانسته است اقدامات امنیتی رژیم صهیونیستی مانند گنبد آهنین را به چالش بکشد.
آجورلو اضافه کرد: حملات کوری که رژیم صهیونیستی هر از گاهی در سوریه دارد، برای سرپوش گذاشتن روی مشکلات سیاسی داخلی و نیز ضعف قدرت این کشور در عرصه بین المللی است؛ چنانچه اخیرا طرح معامله قرن آنها، با سردی و بی‌میلی گروه‌های فلسطینی و کشور‌های عرب منطقه روبرو شد.   انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محور مقاومت رژیم صهیونیستی طرح معامله قرن رژیم صهیونیستی محور مقاومت غرب آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی رسیده و جالب اینکه در بین 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی خبری از ژاپن نیست و 3 تیم از منطقه آسیای مرکزی هستند تا تنها تایلند باشد که توانسته خودش را از منطقه جنوب شرقی آسیا به این مرحله برساند.

در این بین رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن کنایه‌ای هم به مهدی رئیس فدراسیون فوتبال ایران و حضورش در ریاست کمیته فوتسال آسیا را دلیل بر رشد این رشته در منطقه آسیای میانه توصیف کرده است. جالب اینکه رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن در یک مصاحبه دیگر افغانستان که توانست در جام ملت‌های آسیا 2024 برای اولین مرتبه به این مسابقات راه پیدا کند و سپس اولین صعود خود را نیز با یک مربی ایرانی تجربه کرد، تیم دوم ایران خوانده است.

هر چه هست رشد فوتبال و فوتسال در منطقه آسیای مرکزی طی سال‌های اخیر ملموس بوده و پس از نتایجی که تیم‌هایی نظیر تاجیکستان در جام ملت‌های فوتبال آسیا کسب کردند، حالا حضور 3 تیم از منطقه کافا حسابی مورد توجه اهالی فوتبال در آسیا قرار گرفته و البته با حسادت کشورهای جنوب شرقی آسیا و در راس آنها ژاپن به عنوان جدی‌ترین رقیب ایران در فوتسال طی سال‌ها و دهه‌های اخیر نیز همراه شده است.

دیگر خبرها

  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • درخواست بلینکن از چین در رابطه با ایران و کره شمالی
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • سردبیرالاخبار: عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را ثابت کرد
  • عملیات«وعده صادق» پاسخ عبرت‌آموز برای رژیم غاصب صهیونیستی بود
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • موشک‌های مقاومت کریات شمونه را در تاریکی فرو برد