Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@06:07:56 GMT

هنگام جوش آمدن رادیاتور در سفر چه کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۰۴۷۵

هنگام جوش آمدن رادیاتور در سفر چه کنیم؟

این روز‌ها با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال و آغاز سفر‌های نوروزی رفع عیوب وسایل نقلیه برای مردم یک امر ضروری است بر همین اساس مسافران باید قبل از سفر با مراجعه به مراکز تعمیر خودرو سلامت وسایل نقلیه را ارزیابی کنند تا در مسیر دچار مشکلی نشوند.

در این برخی از افراد به دلیل مشغله‌های کاری یا سهل انگاری و موارد دیگر خودروی خود را قبل از سفر چک نمی‌کنند و همین امر باعث می‌شود تا در حین سفر یا در مسیر خودروی آن‌ها دچار نقص فنی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مواردی نظیر خرابی در سیستم روشنایی خودرو، پنچری خودرو از جمله موضوعاتی است که عموم مردم با آن دچار مشکل هستند. علاوه بر این در جاده‌های کوهستانی و پر ترافیک مثل چاده‌های هراز وچالوس و فیروز کوه مشکل جوش آوردن خودرو هم اتفاق می‌افتد. این مورد دلایل مختلفی که یکی از آن‌ها خرابی ترموستات خودرو است که باید توسط مکانیک مجرب تعویض شود. بعد از رفع این موضوع باید آب رادیاتور کامل با محلول ۵۰ درصد ضد یخ و آب تعویض و مجدداً مورد هواگیری قرار گیرد. البته کمبود آب رادیاتور هم در برخی از مواد به دلیل داشتن هوا در سیستم خنک کننده موتور ایجاد می‌شود که باید به مکانیک مجرب مراجعه شود.

علاوه براین در مواردی خرابی در رادیاتور هم ایجاد می‌شود که باید قطعه تعویض و یا با پارچه یا نوعی کیسه پلاستیکی به گونه‌ای بسته شود که هوایی از آن خارج نشود. خرابی شلنگ‌های رادیاتور هم ممکن است در مواردی نشتی داشته باشند که باید تعویض شوند. مورد بعدی در ضمینه جوش آوردن می‌تواند از کمبود آب رادیاتور باشد که به دلیل داشتن هوا در سیستم خنک کننده موتور می‌باشد که باید به مکانیک مجرب مراجعه شود.

منبع: خودروکار

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر علم و دانش خودرو دانستنی های خودرو جوش آمدن رادیاتور خودرو رادیاتور خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار

ویدئویی از لحظات دلهره‌آور خوابیدن یک سگ روی ریل قطار هنگام عبور قطار را مشاهده می‌کنید.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • فیلم/ خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • وعده صادق الهام‌بخش بودن خون شهیدان مقاومت را در به میدان آمدن دانشجویان ده‌ها دانشگاه آمریکا و اروپا می‌بینیم
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • بارش بی سابقه باران در روستای قطرم بافق
  • بارش بی سابقه در روستای قطرم بافق
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف