Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: به نقل از آسوشیتد پرس، یکی از مقامات ستاد انتخاباتی سناتور «ایمی کلوبشار» از نامزدهای احتمالی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که وی به نفع «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا از انتخابات درون‌حزبی دموکرات‌ها که برای معرفی نامزد نهایی این حزب برای رقابت با دونالد ترامپ در حال برگزاری است و به مراحل حساسی رسیده است، کناره‌گیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام ستاد انتخاباتی سناتور ایمی کلوبشار، وی تا ساعاتی دیگر برای شرکت در تجمع انتخاباتی جو بایدن عازم ایالت تگزاس خواهد شد تا در آستانه «سه‌شنبه بزرگ» حمایت خود را از معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا اعلام کند.

در روز سه‌شنبه سوم مارس (13 اسفند) که در بین هوادران حزب دموکرات به «سه‌شنبه بزرگ» شهرت یافته است، انتخابت درون‌حزبی دموکرات‌ها در چندین ایالت بزرگ آمریکا از جمله کالیفرنیا و تگزاس برگزار خواهد شد و نامزدی که بتواند سه‌شنبه بزرگ را با پیروزی پشت سر بگذارد، شانس زیادی برای معرفی شدن به عنوان نامزد نهایی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری میلادی خواهد داشت.

کمتر از 24 ساعت قبل «پیت بوته‌جج» یکی دیگر از نامزدهای احتمالی حزب دموکرات نیز انصراف خود را از رقابت‌های داخلی این حزب برای معرفی نامزد نهایی اعلام کرده بود و اکنون با کناره‌گیری سناتور کلوبشار، انتظار می‌رود که آرای نسبتاً قابل‌توجهی به سبد آرای جو بایدن واریز شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: کناره گیری سناتور آمریکایی انتخابات ریاست جمهوری سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست

 سناتور ایالت ورمونت آمریکا گفت: اسرائیل سعی می کند تظاهرات ضدجنگ در غزه را به یهودی ستیزی نسبت دهد.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز خطاب به نتانیاهو اعلام کرد: نه آقای نتانیاهو. یادآوری اینکه در مدت کمی بیش از شش ماه، دولت افراطی شما ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزارنفر زخمی کرده که ۷۰ درصد آنها را زنان و کودکان هستند، این یهودی ستیزی یا طرفداری از حماس نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟