Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:20:48 GMT

ستاره سیتی و شوخی جالب با درخشش گلر شیلیایی

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۰۸۹۲

ستاره سیتی و شوخی جالب با درخشش گلر شیلیایی

الکساندر زینچنکو، ستاره اوکراینی منچسترسیتی، تمجید ویژه‌ای از دروازه‌بان شیلیایی این تیم یعنی کلودیو براوو انجام داد.

به گزارش "ورزش سه" شب گذشته منچسترسیتی برای سومین سال پیاپی جام اتحادیه را از آن خود کرد. دروازه بان شیلیایی سیتی یعنی کلودیو براوو همچون سال های گذشته نقش مهمی در این قهرمانی ایفا کرد و عکس العمل های فوق العاده را از خود به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درخشش فوق العاده براوو باعث شده که ستاره اوکراینی منچستر سیتی شوخی جالبی با این موضوع انجام دهد. الکساندر زینچنکو در این باره گفت: " بعد از بازی یکی از بچه ها در رختکن گفت که باید نام این جام به جام براوو تغییر داده شود و نباید نام آن جام اتحادیه باشد چراکه کلودیو برای یک بار دیگر این افتخار را برای ما به ارمغان آورد. همه در رختکن در مورد او صحبت می کردیم."

 

 

 

 

زینچنکو در ادامه گفت: " این یک بازی بزرگ بود. آستون ویلا از نظر دفاعی بسیار خوب و سازمان یافته بود و اصلا کار ساده‌ای نداشتیم. این موضوع را همه می فهمند چرا که دیدار فینال همیشه همینگونه است. باور نکردنی است که برای یک بار دیگر این جام را به دست آوردیم. ما این مقام را برای سومین سال پیاپی به دست آوردیم و برای مان مهم خواهد بود که در همه رقابت ها قهرمان شویم."

منچستر سیتی کلودیو براوو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی کلودیو براوو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینتراخت فرانکفورت ۱-۵ بایرلورکوزن؛ این تیم با کسی شوخی ندارد!

شاگردان ژابی آلونسو، به برای پر گل و بدون حرف و حدیث، دست یافتند.

بایرلورکوزن در دیداری از چارچوب رقابت‌های بوندسلیگا موفق شد، آینتراخت فرانکفورت را شکست بدهد.

اطلاعات مسابقه آینتراخت فرانکفورت و بایرلورکوزن  روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه ۵ می ۲۰۲۴ | ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۹:۰۰ تورنمنت: هفته سی و دوم بوندسلیگا  داور: کریستین دینگرت ورزشگاه: داتش بانک پارک گلزن آینتراخت فرانکفورت: اکیتیکه (۳۲) گلزنان بایرلورکوزن: ژاکا (۱۲)، شیک (۴۴)، پالاسیوس (۵۸)، فریمپونگ (۷۷) و بونیفیس (۸۹)

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • آینتراخت فرانکفورت ۱-۵ بایرلورکوزن؛ این تیم با کسی شوخی ندارد!
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان