Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:10:30 GMT

پنج مرکز خدمات جامع سلامت در منطقه سیستان تجهیز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۱۰۴۳

پنج مرکز خدمات جامع سلامت در منطقه سیستان تجهیز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر هادی میرزایی اظهار داشت: این مراکز تا پایان بحران ویروس کرونا آماده ویزیت بیماران و ارائه خدمات سرپایی به همه بیماران در سطح شهرستان‌های منطقه سیستان هستند.

وی افزود: این مراکز علاوه‌بر ساعت اداری از ساعت ۱۶ الی ۲۴ و در روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح الی ۲۰ فعال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: هم‌اینک یک مبتلا به ویروس کرونا در منطقه سیستان شناسایی شده و حدود ۱۲ بیمار مشکوک نیز در مراکز درمانی تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن دعوت مردم سیستان و بلوچستان برای حفظ خونسردی، ادامه اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی و با توجه به بروز مورد جدید مثبت در استان و همچنین پیش‌بینی شدت گرفتن موج همه گیری در هفته پیش رو، توصیه جدی دانشگاه علوم پزشکی زابل حضور نیافتن در مجامع عمومی، مراسم مذهبی و غیرمذهبی و ماندن در منزل، خودداری از مسافرت‌های غیرضروری، حفاظت از افراد در معرض خطر مانند افراد مسن و بیماران مزمن و رعایت بهداشت تنفسی و بهداشت دست است.

میرزایی بیان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات اپیدمیولوژیک، بیش‌از ۸۰ و یا حتی ۹۰ درصد مبتلایان به کووید -۱۹ نیازی به بستری در بیمارستان نداشته و به صورت سرپایی و در منزل امکان سپری کردن دوره نقاهت را دارند.

کد خبر 4868521

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان دانشگاه علوم پزشکی زابل ویروس کرونا ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر سیلاب گرگان تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد بارش باران شیراز بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۲ مرکز خرید گندم و کلزا در مازندران تجهیز شدهذاست

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی وفایی نژاد شامگاه یکشنبه در کارگروه خرید گندم ضمن ارائه گزارشی از خرید تضمینی گندم و کلزا در سال گذشته اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ با خرید ۱۱۸ هزار تن گندم افزایش ۴۲ درصدی و جهش تولید را تجربه کردیم و امیدواریم در سال جاری نیز با شرایط آب و هوایی حاکم، وضعیت مطلوب‌تری را از لحاظ تأمین نیاز کشور در پیش داشته باشیم.

مدیرکل غله مازندران همچنین افزود: در سال گذشته ۹ هزار و ۶۰۰ تن کلزا در استان مازندران خریداری کردیم و دولت به منظور حمایت از کشاورزان قیمت خرید را از ۲۳ هزار تومان به ۳۰ هزار تومان افزایش داد.

وی تاکید کرد: در سال جاری نیز سیاست‌های دولت در حمایت از کشاورزان و در راستای تحقق شعار سال بر این است که از ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی در خرید دانه روغنی استفاده نماید که در استان مازندران نیز یک شرکت بخش خصوصی به عنوان خریدار دانه روغنی کلزا معرفی شده و همزمان با آغاز برداشت کلزا در استان فعالیت این شرکت نیز با همکاری و نظارت سازمان جهاد کشاورزی آغاز خواهد شد.

وفایی نژاد تاکید کرد: ۳۲ مرکز خرید در استان مازندران تجهیز و آماده آغاز عملیات خرید تضمینی گندم هستند و در صورت نیاز به افزایش تعداد مراکز خرید و تصویب کارگروه، اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان آمادگی لازم را برای افزایش تعداد مراکز خواهد داشت.

کد خبر 6097605

دیگر خبرها

  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • ارزیابی آمادگی ۴۰۰۰ خانوار قزوینی برای مواجهه با مخاطرات
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان
  • تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در تپه پیرزال سیستان
  • ۳۲ مرکز خرید گندم و کلزا در مازندران تجهیز شدهذاست
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران