Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، امین بهنام مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی خراسان رضوی گفت: طبق دستور تولیت آستان قدس رضوی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، توزیع بیش از ۲ هزار بسته مواد شوینده و بهداشتی در مناطق محروم مشهد آغاز شده است.   او ادامه داد: توزیع این بسته‌های مواد شوینده و بهداشتی با اولویت مناطق حاشیه شهر و با همکاری مرکز درمانی آستان قدس رضوی طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی خراسان رضوی گفت: در این اقدام مشهد به ۸ منطقه تقسیم شده است و به نماینده هر منطقه، ۱۵ بسته مواد شوینده و بهداشتی متشکل از ۲۰ لیتر محلول ضد عفونی کننده تحویل داده می‌شود.

بهنام افزود: ارزش ریالی هر بسته بالغ بر ۷ میلیون و۵۰۰  هزار ریال است که تا آخر این هفته  به همت مرکز درمانی آستان قدس رضوی، بیش از ۷۰۰ بسته مواد شوینده و بهداشتی در مناطق حاشیه شهر و بیش از یک هزار و ۳۰۰ بسته مواد شوینده و بهداشتی در مکان‌های تعیین شده مرکز شهر با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توزیع خواهد شد.

منبع: آستان نیوز انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس رضوی موادضدعفونی کننده ویروس کرونا بسته مواد شوینده و بهداشتی آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد

نعمتی مقدم مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی گفت: پیش از آغاز مسابقات نذر کردم اگر بتوانم رکورد نوجوانان را افزایش بدهم، مدالم را به امام رضا (ع) هدیه دهم که پس از موفقیت در این کار من نیز به نذر خود وفا کردم.

وی با بیان اینکه شهدا قهرمانان واقعی هستند، بیان کرد: به برکت خون این شهیدان می‌توانم وزنه‌های سنگین را بالای سر ببرم و برای وطنم مدال کسب کنم.

مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی ادامه داد: مدال آوران با اهدای مدال‌های خود به موزه آستان قدس رضوی، نامشان را ماندگار می‌کنند و الگوی خوبی برای سایر جوانان و افتخارآفرینان کشورمان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • دستگاه پرکن مایعات چیست و چند نوع هستند
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی