Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک برشا از سازمان لیگ ایتالیا ناراحت است زیرا آنها فقط به فکر یوونتوس و اینتر هستند و سایر تیم ها اهمیتی ندارند. 

طرفداری - شیوع ویروس کرونا و بی نظمی در برگزاری رقابت های سری آ باعث بروز جنجال هایی شده است. بازی یوونتوس-اینتر که قرار بود پشت درهای بسته برگزار شود، کاملا به تعویق افتاد و حالا به نظر می رسد قرار است این بازی دوشنبه آینده برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوزپه ماروتا و باشگاه اینتر از بی نظمی ها و عدم هماهنگی فدراسیون ایتالیا با باشگاه ها بسیار شکایت داشتند. به گزارش فوتبال ایتالیا ماسیمو چلینو، مالک برشا در مصاحبه ای در برنامه تلویزیونی ‘The Politics in the Ball” در این باره گفت:

در حال حاضر تنها راه حل این است که بازی ها پشت درهای بسته برگزار شود. هرکس به فکر منابع خودش است اما در چنین حالتی مشکل حل نمی شود. بنابراین یا ایتالیا دچار یک مشکل ملی است و یا ما خودمان را گول می زنیم. اتفاقی که افتاد، آزاردهنده بود. تنها راه حل برای کم کردن مشکلات این است که 6 بازی عقب افتاده، شنبه و یکشنبه هفته آینده برگزار شود و رقابت ها کمی طولانی تر شود. 

چلینو از سازمان لیگ ایتالیا ناراضی است زیرا فقط به فکر بازی یوونتوس-اینتر است، نه سایر بازی های معوقه:

من سعی کردم خسارت را کم کنم اما قبلا انجام شده بود. تصمیم این بود که بازی ها پشت درهای بسته برگزار شود اما 10 ساعت قبل، تمام بازی ها به تعویق افتاد. با این حال مشکل فقط بازی یووه-اینتر بود. چیزی که مرا آزار می دهد این است که 20 تیم در سری آ حضور دارند، نه فقط 2 تیم! اگر شما فقط برای دو تیم کار کنیم، مشکل بسیار جدی می شود. به من گفته شد نمی توان بازی یووه-اینتر را پشت درهای بسته برگزار کرد زیرا این پیام را برای جهان می فرستیم که ایتالیا دچار مشکل است. با این حال، وقتی مشکل وجود دارد، پنهان کردن آن بی فایده است. آندره آ آنیلی آماده بود تا بازی در همان روز یکشنبه بدون تماشاگر برگزار شود. مشکل اصلی از نظر سازمان لیگ وجهه ایتالیا در خارج از کشور بود. 

بازی لیگ اروپای اینتر قبلا پشت درهای بسته برگزارشد و به جای اینکه امیدوار باشیم راه حلی برای ویروس پیدا شود، این بهترین راه حل برای کم کردن خسارت است. بازی کردن بدون تماشاگر برای هر دو تیم بد است اما این انتخاب بین گزینه بد و بدتر است. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پشت درهای بسته برگزار برگزار شود بازی ها راه حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر

مدیران باشگاه اینتر ایتالیا با توجه به عملکرد ضعیف «الکسیس سانچز» قرارداد این مهاجم شیلیایی را تمدید نخواهند کرد و مهدی طارمی جایگزین وی خواهد شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال اینتر ایتالیا در فاصله ۵ هفته به پایان فصل جاری رقابت های سری آ توانست قهرمانی خود را مسجل کند تا برای بیستمین بار در تاریخ این رقابت ها عنوان قهرمانی را کسب کرده باشد.

سایت انگلیسی «yardbarker» در رابطه با شرایط اینتر برای فصل آینده نوشت: «الکسیس سانچز» مهاجم شیلیایی در پایان فصل جاری از اینتر جدا خواهد شد تا جا برای مهدی طارمی بازیکن ایرانی باز شود. نراتزوری (لقب تیم اینتر) برای فصل آینده خط حمله قوی نخواهد داشت. «الکسیس سانچز» تنها کسی نخواهد بود که در پایان قراردادش اینتر را ترک می کند. «استفانو سنسی» نیز پس از یک دوره مصدومیت جایی در ترکیب اینتر برای فصل آینده ندارد.

به احتمال زیاد برای فصل آینده «لائوتارو مارتینز» مهاجم ثابت اینتر خواهد بود و مهدی طارمی نیز به عنوان مهاجم ذخیره در بازی ها به کار گرفته خواهد شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم