Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@11:03:28 GMT

شما به تاریخ درس انسانیت می‌دهید/ این‌ها ضدکرونا هستند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۱۸۰۸

شما به تاریخ درس انسانیت می‌دهید/ این‌ها ضدکرونا هستند

‍‍‍‍‍‍

این ایثارها، این فداکاری‌ها، این گذشت‌ها، به فکر یکدیگر بودن‌ها، همه این مصادیق انسانیت در تاریخ ثبت می‌شود، عظمت اتحاد و انسانیت این ملت کرونا را خیلی زود از پا در می‌آورد و این ما هستیم که باید ایستاده از شما تقدیر کنیم و بگویم؛ شما به تاریخ درس انسانیت می‌دهید.

خبرگزاری فارس – اردبیل/سرویس اجتماعی: مدتی است که جهان درگیر شیوع ویروسی به‌نام کرونا شده و امروز دیگر تمام جهانیان به خطرات احتمالی آن پی برده‌اند و تمام ملت‌ها دست به دست هم داده‌اند تا در کنار یکدیگر به مبارزه با این ویروس بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران نیز از چند هفته‌ای است که درگیر مقابله با شیوع این ویروس است،‌ از همان ساعات ابتدایی که خبر ورود کرونا به ایران به‌طور رسمی اعلام شد اندک مشکلات و البته کمبودها توسط برخی از رسانه‌ها بطور هدفدار ضریب گرفت و بزرگنمایی شد، همان‌هایی که دوست داشتند و دارند در شیپور یاس و ناامیدی بدمند تا شاید بتوانند کمی از توان این ملت بکاهند اما آن‌ها در محاسبات خود اشتباه کرده‌اند.

ملت ایران همواره در سختی‌ها یکدل و یک‌صدا به جنگ مشکلات رفته و همواره نیز پیروز از این عرصه‌ها خارج شده‌اند؛ ایرانیان استوار در برابر دشمنان بوده‌اند و آن‌ها را شکست داده‌اند و همان ایرانیان امروز ندا سر می‌دهند که #کرونا_را_شکست_می_دهیم؛ البته این مردم غیور و مهربان و صبور از هیچ اقدام عملی نیز دریغ نمی‌کنند و هر کدام با هر توان خود به جنگ کرونا می‌روند.

اما در برابر توطئه‌های دشمنان و عده‌ای سودجو که با اقدامات رسانه‌ای یا احتکار و سوء استفاده از وضعیت به‌وجود آمده سعی در ایجاد فشار حداکثری بر ملت ایران اسلامی دارند، ایثارگرانی همانند روزهای دفاع مقدس در صحنه مقابله با این توطئه‌ها حاضر بوده و با جانفشانی همبستگی آن روزها را تداعی می‌کنند.

روزهایی که همبستگی ملت چه در خط مقدم مبارزه و مقابله با دشمن و چه در پشت جبهه‌ها درس بزرگی به دشمنان داد که با وجود تحریم‌ها، تهدیدها و حمایت اکثر کشورهای دنیا از دشمن باز نتوانستند در عزم و اراده این ملت بزرگ خللی ایجاد کنند.

کمی در شهر که می‌چرخیم، کمی در فضای مجازی که می‌گردیم، به انبوهی از اقدامات ضدکرونایی برمی‌خوریم که نه تنها دشمن این ویروس هستند بلکه نور امید، مهربانی، هم‌زبانی و هم‌دلی را نیز در بین این سیاه‌نمایی‌ها متبلور می‌کنند؛ دلاوران دارالارشاد نیز پابه‌پای ایران عزیزمان در این میدان گام برمی‌دارند.

تشکیل «قرارگاه پیشگیری و مقابله با کرونا» در سپاه/ سپاه و بسیج تا بازگشت شرایط عادی در صحنه‌اند

درپی شیوع ویروس کرونا در برخی مناطق کشور که نگرانی و دغدغه‌هایی را برای هموطنان به وجود آورده است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به ملت ایران اعلام کرد: فرزندان شما در سپاه و بسیج تا غلبه کامل بر این بیماری و بازگشت شرایط عادی، در صحنه مشارکت و کمک، آماده و فعال خواهند بود.

*فرماندهانی سلاح به دست از جنس فرشتگان

هر جنگی و هر سختی،‌ خط مقدمی دارد، اگر بشکند یا اگر نادیده گرفته شود، کمی احساس ضعف کند یا ایمانش دچار تزلزل شود کل جبهه مبارزه به مشکل می‌خورد؛ هرگاه در تاریخ بزرگ و طویل اسلام و ایران بنگریم، فرماندهانی را داشته‌ایم که استوار و قدرتمند در خط مقدم بوده‌اند، امروز نیز فرماندهان و سربازان ایران اسلامی یعنی دکتران و پرستاران و کادر درمان‌هایی هستند که با بالاترین روحیه و بالاترین انرژی به جنگ ویروس‌ها رفته‌اند؛ این فرماندهان از جنس فرشتگان هستند.

*همه به یک‌صدا؛ کرونا را شکست ‌می‌دهیم

خبرهایی که شاید کمتر دیده می‌شود یا بهتر است بگوییم هر چه بیشتر دیده شوند، به همان اندازه امیدمان بیشتر می‌شود؛ تمامی این اقدامات که برخی توسط نهادها و برخی توسط مردمان بصورت خودجوش صورت می‌گیرد، همه و همه بروز بیت معروف است:‌ «بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند»

* تولید روزانه ۱۵ هزار ماسک توسط بسیج سازندگی اردبیل

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از تولید روزانه ۱۵ هزار عدد ماسک توسط کارگاه‌های اقتصادمقاومتی بسیج سازندگی اردبیل خبر داده است.

پیرجاهد می‌گوید: بسیج همواره در تمام شرایط سخت در کنار مردم بوده و در این شرایط نیز باتوجه به ضرورت وجود ماسک برای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا طی فراخوان به بسیجیان و انجام آموزش‌های لازم در کارگاه‌های خیاطی، نیاز ماسک استان در حال تامین است.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان می‌کند: کارگاه‌های خیاطی بسیج با تمام توان انواع ماسک‌های بهداشتی را تولید کرده و در کمترین زمان در اختیار مردم قرار می‌دهد.

 

*تولید ماسک در کارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی گرمی

طاهر رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: تولید ماسک به‌صورت انبوه در کارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی شهرستان گرمی شروع شد.

وی بیان کرد: با توجه به نیاز مردم شهرستان به ماسک بهداشتی و لزوم تامین آن برای پیشگیری از شروع ویروس کرونا جهادگران عرصه اقتصادمقاومتی بسیج سازندگی با گذراندن آموزش‌های لازم و تامین اقلام مورد نیاز فعالیت تولیدی خود را از امروز شروع کردند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمی با بیان اینکه بسیج و سپاه در تمام شرایط سخت در کنار مردم بوده و خواهد بود، گفت: در شرایط فعلی نیز برای مقابله با ویروس کرونا  تلاش می‌کنیم با تامین ماسک مورد نیاز مردم توسط کارگاه اقتصاد مقاومتی، نیاز مردم شهرستان را تامین کنیم.

* بسیج سازندگی بیله سوار هم به عرصه آمد/گندزدایی و ضدعفونی وسایل نقلیه ورودی به شهر بیله سوار

جهادگران بسیج سازندگی شهرستان بیله سوار پا به میدان عمل گذاشته و با گندزدایی و ضدعفونی کردن خودروهای ورودی به داخل شهر نبردی را برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا آغاز کنند.

* ضدعفونی اماکن عمومی اصلاندوز توسط بسیج سازندگی

عملیات ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی شهر، معابر، مراکز بهداشت و ادارات خدمات‌رسان پر تردد و بانکهای شهرستان اصلاندوز برای پیشگیری از شیوع کرونا توسط بسیج سازندگی و  گروههای جهادی با مشارکت شهرداری آغاز شده و در چند روز آتی در محلات و روستاها ادامه خواهد داشت.

بازاریان نیز از خدمات سپاه ناحیه عشایری و بسیج سازندگی در راستای ضد عفونی کردن سطح شهر اصلاندوز و پیشگیری از ویروس کرونا قدردانی کردند.

* جوان آتش به اختیار پارس آبادی

این جوان پارس آبادی چند روزی است که از محل درآمدهای خود مواد ضد عفونی تهیه کرده و شب تا صبح اماکن عمومی شهرش را ضدعفونی می‌کند.

* تولید ۲۰ هزار بسته مواد ضدعفونی کننده در استان اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل اظهار کرده است: حدود ۲۰ هزار بسته مواد ضدعفونی کننده در استان تولید می‌شود.

ارژنگ عزیزی می‌افزاید:‌ با هماهنگی که با شرکت آرتا سرم انجام شده، ۱۰ هزار بسته مواد ضد عفونی کننده تولید و عرضه خواهد کرد و الکل‌سازی هم اعلام آمادگی کرده که می‌تواند مواد ضد عفونی تولید کند و از این‌رو روزانه حدودا ۲۰ هزار بسته مواد ضد عفونی کننده در استان تولید می‌شود؛ یک واحد صنعتی استان اعلام آمادگی کرده روزانه ۱۰ تن وایتکس تولید کند.

* شهرستان پارس‌آباد یکی از مراکز تأمین ماسک کشور

عدالت حاجی‌پور می‌گوید: با توجه به‌ضرورت نیاز کشور، یکی از تولیدی‌های شهرستان پارس‌آباد، تمام خط تولید خود را به تولید ماسک اختصاص داده و با اشتغال ۳۵ نفر به‌صورت سه نوبت به امر تولید ملزومات بهداشتی می‌پردازند و بدین ترتیب روزانه ۱۰ هزار ماسک سه لایه در شهرستان پارس‌آباد تولید می‌شود.

* پخش ماسک صلواتی در یکی از فروشگاه‌های خلخال

* مغازه‌دارهایی که به مبارزه با فرصت‌طلبی‌ها رفته است

* شما به تاریخ درس انسانیت می‌دهید...

این ایثارها، این فداکاری‌ها، این گذشت‌ها، به فکر یکدیگر بودن‌ها، همه این‌ها در تاریخ ثبت می‌شود، عظمت اتحاد و انسانیت این ملت کرونا را خیلی زود از پا در می‌آورد و این ما هستیم که باید ایستاده از شما تقدیر کنیم و بگویم: شما به تاریخ درس انسانیت می‌دهید.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/۴۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل کرونا ویروس ملت تاریخ بسیج سازندگی آتش به اختیار داروی ضد کرونا برای پیشگیری مواد ضد عفونی بسیج سازندگی ویروس کرونا عفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه شهرستان خوی و پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در تپه شهدای گمنام حضور یافتند و نشست بصیرتی و جهاد تبیین برگزار کردند و همچنین قرآن قرائت کرده و به روح بلند شهدا هدیه کردند.

در این مراسم از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انتخابات مجلس در انابد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت