Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، وحید تعقیبی کارشناس اقتصادی گفت: خراسان رضوی یکی از قطب‌های اصلی تولید منابع مالی در کشور است و یکی از مبادی مهم واردات و صادرات محسوب می‌شود، در ماه‌های اخیر سال ۹۸، از اثرات منفی ویروس جهانی بی تاثیر نمانده است.

او تصریح کرد: با بسته شدن مرز‌ها و تحت الشعاع قرار گرفتن مبادلات جهانی، اقتصاد خراسان رضوی نیز به لرزه درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کارشناس اقتصادی گفت: مشهد به عنوان قطب گردشگری زیارتی_سیاحتی کشور، که می‌توانست در ابتدای هر سال به غنی شدن منابع مالی خود برسد، امسال تا حدود چشمگیری از این منبع درآمد محروم شده است.
تعقیبی، وضعیت استان و کشورمان را در مواجهه با یک رقابت منفی در دنیا، یکی از مهره‌های این رقابت معرفی کرد و افزود: در حال حاضر با شرایط فعلی فقط باید در تلاش باشیم که با آموزش‌ها و پیشگیری‌ها از شیوع حداکثری آن جلوگیری شود.

او با بیان اینکه، وظیفه ما تولیدکنندگان در این عرصه، حفظ جبهه تولید است، ادامه داد: اگرچه انتقال ویروس کرونا در اجتماعات بیشتر صورت می‌گیرد، تولیدکنندگان ما با حفظ نکات بهداشت فردی و فضای واحد‌های تولیدی، سعی کنند تا مبادا کار به تعطیلی این واحد‌ها برسد.

این کارشناس اقتصادی،  واحد‌های صنعتی را در شرایط فعلی مانند نبض نگهدارنده اقتصاد استان دانست و گفت: با حفظ و ارتقاء تولید و با توکل به خدا، به زودی به عرصه‌های صادرات، واردات، گردشگری و احیای اقتصاد استان می‌رویم.
تعقیبی همچنین، به تبدیل تهدید کرونا به فرصت اشاره کرد و افزود: با توجه به گسترش فضای مجازی و به روز بودن تکنولوژی کشور، در این فرصت و تعطیلی قسمت‌های عمده آموزشی، فرهنگی، جلسات، مسابقات، همایش‌ها و مراکز مختلف خرید و فروش، میتوان از ظرفیت بهینه تکنولوژی استفاده کرد.   او ادامه داد: باتوجه به اینکه روز به روز صنعت تکنولوژی،  ارتقاء یافته و جایگزین مراودات اجتماعی می‌شود، همچنین با اینگونه ارتباطات مجازی و خلوت شدن شهرها، به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا نیز کمک شایانی می‌شود.

انتهای پیام//ف. ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقتصاد استان ویروس کرونا افت اقتصاد اقتصاد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ

آفتاب‌‌نیوز :

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • توجه به اقتصاد خلاق یکی از راه‌های جهش تولید است
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • چگونه اضطراب را درمان کنیم؟
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • چرا اظهارات بایدن برای هند و ژاپن غافلگیرکننده بود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته