Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:38:00 GMT

طرح زیباسازی فضای شهری شوش آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۲۲۵۳

طرح زیباسازی فضای شهری شوش آغاز شد

سیدعبدالحسین حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۳۰ دکه دستفروشی در نخستین گام با حکم قضایی و با هدف ساماندهی فضای شهر شوش از بازارچه جمع‌آوری شدند.
وی با بیان اینکه فعالیت دکه‌های دستفروشی در بیرون از بازارچه موجب ترافیک و زشت شدن چهره شهر شده بود، گفت: شهرداری شوش تلاش دارد با زیباسازی و ساماندهی فضای شهری در راستای رفاه و آسایش شهروندان گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار شوش مشارکت شهروندان در زیباسازی فضای شهری را مهم و اثرگذار دانست و افزود: برای بیکار نماندن صاحبان دکه‌های جمع آوری شده، فضایی در درون بازارچه شوش به آنها اختصاص یافته است.

وی خواستار کمک شهروندان و کسبه برای زیباسازی و نظم دادن به فضای شهری شد و گفت: روند اجرای طرح ساماندهی و زیباسازی فضای عمومی شهری در شوش ادامه دارد.

حسینی افزود: بزودی شهرک فن‌آوری شوش برای جمع آوری اصناف مزاحم و نیمه مزاحم از سطح شهر احداث می‌شود تا این اصناف در یک مکان متمرکز شوند.

وی به قدمت چندین هزار ساله این شهر تاریخی اشاره کرد و گفت: طرح زیباسازی فضای عمومی و منظر شهری شوش با مشارکت شهروندان و همکاری کسبه و بازاریان ادامه می‌یابد.

شهر باستانی شوش یکی از معروف‌ترین شهرهای دنیای کهن است که زمانی پایتخت حکومت ایلام و همچنین پایتخت زمستانی پادشاهی هخامنشی بوده است.

برچسب‌ها شوش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شوش شوش زیباسازی فضای فضای شهری فضای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 

رییس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک خواننده محبوب اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: یکی از خواننده های مطرح در کشور به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد یک صفحه جعلی با نام و تصاویر وی در شبکه های اجتماعی ساخته شده و اقدام به دریافت وجه و کلاهبرداری از شهروندان می کند.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ۴۰۰ هزار نفر دنبال کننده با سوءاستفاده از جایگاه اجتماعی و محبوبیت شاکی با جعل هویت وی با استفاده از تصاویر آرشیوی و ترفند کمک به افراد بی بضاعت از کاربران کلاهبرداری می کند.

وی افزود: کارآگاهان سایبری پلیس فتا پایتخت با بهره گیری از روش های علمی مجرم را در فضای مجازی شناسایی و با به دست آمدن اطلاعات هویتی وی پس از تشریفات قضایی متهم در یکی از مناطق شمال تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ معظمی گودرزی بیان داشت: مجرم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ساخت صفحه جعلی با نام و مشخصات شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد، وی همچنین انگیزه خود را کسب مال نامشروع و مطرح شدن در فضای مجازی عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: به طور معمول افراد سودجو با استفاده از بستر شبکه‌های اجتماعی و هویت‌های مجازی جعلی که با جذابیت‌های ظاهری اغواکننده آراسته شده اقدام به فریب قربانیان خود کرده و از جملات زیبا و فریبنده برای رسیدن به نیت شوم خود استفاده می‌کنند لذا هموطنان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می توانند موضوع را از طریق مرکز فوریتها سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ یا نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها