Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@09:30:26 GMT

جشن خوش‌آمد‌گویی به بهار در کی‌یف

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۲۲۶۴

جشن خوش‌آمد‌گویی به بهار در کی‌یف

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از کی‌یف، خوردن شیرینی‌ها و غذا‌های سنتی در این روز‌ها از رسوم ماسلنیتسا ست. بلینی نوعی پنکیک نازک است که یکی از نماد‌های این جشن به حساب می‌آید.

در ماسلنیتسا، رسم است که آدمک‌های چوبی با صورتی از جنس حصیر به نام «بانو ماسلنیتسا» درست کرده و در روز آخر ماسلنیتسا، آن را آتش می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش زدن بانو ماسلنیتسا در واقع نماد پایان زمستان است. این مراسم تا چند قرن پیش، همزمان با عید نوروز ایرانیان برگزار می‌شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران توافق صلح نقص ایمنی بدن سیامند رحمان سید محمد میرمحمدی اوکراین کی یف جشن عکس کروناویروس کرونا در ایران توافق صلح نقص ایمنی بدن سیامند رحمان سید محمد میرمحمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس

در انتهای معاملات امروز شنبه (۸ اردیبهشت) بازار سرمایه، شاخص کل بورس با افزایش ۶۵۲  واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی قرار گرفت. فملی، شپنا و شستا سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند ذوب، کاما و حزامیا سه نماد پرتراکنش بودند. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش  هزار و ۳۹۵  واحدی روی پله ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحدی قرار گرفت.

برترین گروه صنعتی بورس و فرابورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۳۷  میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین فلزات اساسی و شیمیایی‌ها در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

یشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس
فردا ۴،   اهرم و افران بیشترین ارزش معامله و نماد‌های ذوب، فاراک  و فردا ۴  بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اعتماد ۴، اراد ۱۲۸۴ و مبین ۰۶۱ بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها کرمان، لبخند و اعتماد ۴  بیشترین حجم معامله را در فرابورس تجربه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شکوفه‌های بهار نارنج در مازندران