Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از صدور پروانه نمایش و مجوز‌های پخش بین المللی فیلم «تا ۱۰ بشمار» از سوی سازمان سینمایی، مجوز نمایش این فیلم به کارگردانی و تهیه کنندگی فرید ولی زاده برای نمایش در گروه سینمایی هنر و تجربه صادر شد و این فیلم در نوبت اکران سینما‌های هنر و تجربه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم با بازی غزاله نظر و منوچهر زنده دل دو شخصیت اصلی داستان در شرایطی در نوبت اکران قرار گرفته است که همزمان برای نمایش و شرکت در جشنواره‌های بین المللی نیز زیر نویس شده است.

فرید ولی زاده در خصوص شرایط این فیلم گفت:تمام سکانس‌ها و پلان‌های گرفته شده از دوبازیگر اصلی فیلم، حرکتی و در حال عبوراز موانع گذری بوده است، به همین خاطر در بخش عمده فیلم از مانیتور کارگردانی استفاده نشده و صرف تکیه و اعتماد به فیلمبردار و بازیگران، پلان‌ها بعد از برداشت‌ها مورد بازبینی قرار می‌گرفت.

این فیلم دربوستان نهچ البلاغه تهران و خیابان‌های شهرک غرب جلوی دوربین رفته است و تمام سکانس پلان‌های این فیلم چند ساعت از اتفاقات چالشی بین یک زوج را به تصویر می‌کشد.

داستان فیلم «تا ۱۰ بشمار» روایت چند ساعت از زندگی زوجی با اختلاف سنی زیاد است که در مسیر‌ی با چالش گفتمان وارد ماراتنی مسابقه گونه تا شماره ۱۰ می‌شوند.

قصه این فیلم به قلم کیانوش اسلامی به نگارش در آمده است و علاوه بر دوبازیگر اصلی، الناز باطنی، بهرام حسینی و مانیا بابایی نیز سایر نقش‌های این فیلم را برعهده دارند.

این فیلم چهارمین ساخته بلند فرید ولی زاده صرفا در مقام کارگردانی است. همچنین از این بازیگر فیلم ترسناک «آینه شیطان»  نیز در پایان مراحل فنی قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی سازمان سینمایی فیلم آینه شیطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۲۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، اهالی روستای حسین آباد بخش باغ صفای شهرستان سرچهان، دو سالی است پیگیر لغو فعالیت معدن سنگی هستند که معتقدند علاوه بر پوشش گیاهی منطقه؛ دامداری و کشاورزی شان را هم نابود می‌کند.
با وجود پیگیری‌های متعدد، گویا زور بهره برداران به خواسته اهالی این روستا می‌چربد.
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما برای چندمین بار این موضوع را پیگیری کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت