Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله گیتی‌منش روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کار ضدعفونی و گندزدایی هر روز به صورت مستمر و چندین بار در جایگاه‌های عرضه سوخت این توسط اکیپ های مجهز استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این کار تا زمانی که نیاز باشد ادامه خواهد یافت،  اضافه کرد: فرآیند سوختگیری نیز توسط پرسنل جایگاه‌ها انجام می‌شود تا مانع آلوده شدن نازل‌ها و گسترش ویروس کرونا شود لذا از مردم می خواهیم از دست زدن به نازل‌ها خودداری کرده و این کار را به پمپ‌چی‌ها واگذار کنند تا آلودگی بیشتری ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیتی‌منش یادآور شد: تا هر زمان که نیاز باشد در راستای گندزدایی و ضدعفونی کردن جایگاه‌های عرضه سوخت در استان اقدام خواهد شد اما مردم نیز در بحث سوختگیری همکاری لازم را باید براساس دستورالعمل ابلاغی با پرسنل داشته باشند.

آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور یک هزار و ۵۰۱ نفر است که ۶۶ نفر فوت کردند همچنین ۲۹۱ نفر نیز بهبود یافته داریم.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در کشور هفت هزار و ۲۸۰ نفر به بیمارستان ها مراجعه کردند که از این تعداد، از چهار هزار و ۳۱۲ تست گرفته شده که یک آزمایش یک هزار و ۵۰۱ نفر آنها مثبت است.

بیماری جدید کرونا با نام «کووید-۱۹» از اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت و تاکنون ۷۵ هزار نفر را در این کشور مبتلا کرده و جان ۲ هزار و ۶۶۳ تن را گرفته است.

این ویروس دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا ۲ هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکنند و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان نبینند.

تاکنون ۶ نمونه از ویروس کرونا در جهان کشف شده و با این مورد آخر، تعداد آنها به هفت مورد رسیده‌ است؛ این ویروس جزو خانواده بزرگی از ویروس‌هاست که از سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود؛ این ویروس در معمولی‌ترین حالت باعث سرماخوردگی می‌شود و نشانه‌های ابتلا به آن در انسان تب، سرفه و تنگی نفس است.

کرونا مثل سایر ویروس‌های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری‌های خود ایمن می‌تواند خطرناک باشد و مرگ‌ و میر آن تاکنون بیشتر از سه درصد مبتلایان نیست.   

برچسب‌ها ویروس کرونا کردستان کم فروشی جایگاه های سوخت بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کردستان کم فروشی جایگاه های سوخت بهداشت و سلامت ویروس کرونا کردستان کم فروشی جایگاه های سوخت بهداشت و سلامت ویروس کرونا جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان

جهانبخش نوکانی  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: از تعداد کارت های مسدود شده ۲۴۹ کارت سوخت بنزین و ۴۱ کارت نفتگاز در استان کردستان به علت عرضه خارج از شبکه مسدود شده است.

 مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای کردستان با بیان اینکه ۷۰ درصد مسدودیت‌ها مربوط به رانندگان تاکسی می‌باشد در ادامه افزود: ۵۰ درصد مربوط به شهرستان مریوان است.

وی افزود: از ابتدا سال جاری تا کنون ۶۳۸ بازدید از جایگاه‌های سوخت در سطح استان انجام شده است.

مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای استان کردستان گفت: از ۲۵ دی سال گذشته تاکنون ۲۳ میلیون لیتر نفتگاز در قالب طرح فول باک در مرزهای استان عرضه شده است.

نوکانی از ۲۳۸ هزار و ۵۶۶ لیتر تخلف بنزین صورت گرفته در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • معلمان جایگاه مهمی در آگاهی جامعه دارند
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید