Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@09:57:18 GMT

خسارت ۱۲ هزار میلیاردی سیل به راه‌های لرستان

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۲۴۶۷

خسارت ۱۲ هزار میلیاردی سیل به راه‌های لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: براساس آخرین برآورد خسارات، در سیل هفتم اسفند ۹۸ بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های شبکه راه‌های استان وارد شده است.

عباس شرفی اظهار کرد: براساس آخرین برآورد خسارات، سیل هفتم اسفند ۹۸ بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های شبکه راه‌های استان اعم از جسم راه و ابنیه فنی وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بیشترین خسارات مربوط به محورهای شهرستان‌های پل‌دختر و چگنی است که با توجه به مشکلات ناشی از سیل فروردین و قرار داشتن این دو شهرستان در مرکز ثقل رواناب‌های خروجی دور از انتظار نبود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به تخریب محور خرم‌آباد- پل‌دختر در محدوده تنگ تیر تا چم حیدر و عملیات راهداری، این محدوده تا اطلاع ثانوی مسدود و فقط تردد خودروهای امدادی، خدمت رسان و مردم محلی امکان‌پذیر است.

شرفی اظهار امیدواری کرد: با همت شبانه‌روزی راهداران استان و استان‌های معین هرچه سریع‌تر عملیات بهسازی و برقراری تردد در محور خرم‌آباد- پل‌دختر انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سیل لرستان اخبار سیلاب راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۲۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارات بخش حمل و نقل غزه از ۳ میلیارد دلار گذشت

طارق زعرف، وزیر حمل و نقل و ارتباطات فلسطین شامگاه یکشنبه فاش کرد که در نتیجه جنگ رژیم صهیونیستی برای هفتمین ماه، خسارات بخش حمل و نقل غزه بیش از ۳ میلیارد دلار رسیده است. 

براساس گزارش القدس العربی،زعرب در جریان بررسی خسارات بخش حمل و نقل در غزه، در جلسه تشکیلات خودگردان در رام الله در مرکز کرانه باختری اشغالی صحبت کرد.

او گفت: کمیته‌های وزارت حمل و نقل تخمین می‌زنند که نیرو‌های اشغالگر حدود ۵۵ هزار خودرو را در نوار غزه منهدم کردند که معادل ۶۰ درصد خودرو‌های دارای مجوز در نوار غزه است.

این وزیر صهیونیستی افزود: خسارات بخش حمل‌ونقل در غزه بیش از ۳ میلیارد دلار است که زیرساخت‌ها و وسایل نقلیه شهروندان را شامل می‌شود.

زعرب ادامه داد: رژیم اشغالگر حدود ۹۴۵ کیلومتر از جاده‌های غزه را که معادل ۶۵ درصد شبکه جاده‌ای است با هزینه‌ای بیش از ۲ میلیارد دلار تخریب کرد.

پیش از این نیز سازمان ملل متحد با اشاره به حجم گسترده ویرانی های نوار غزه در پی حملات و بمباران های گسترده ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که روند آواربرداری در این منطقه احتمالا ۱۴ سال طول می کشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • هشدار نارنجی به کشاورزان در پی بارش تگرگ/ ۱۶ استان درگیر بارش
  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان
  • طوفان و بارش سنگین در راه ۱۴ استان ؛ از طغیان رودخانه‌ها و تگرگ تا صاعقه و رعد و برق
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۱؛پیش‌بینی بارش‌های شدید در کشور
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • خسارات بخش حمل و نقل غزه از ۳ میلیارد دلار گذشت
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۰؛هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»