Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@20:49:30 GMT

هوانیروز نقطه اتکا برای نیروهای نظامی است

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۲۷۲۱

هوانیروز نقطه اتکا برای نیروهای نظامی است

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید بخش های مختلف ستاد هوانیروز گفت: هوانیروز باید قدرتمند در تمامی عرصه های فنی و عملیاتی باشد ، هوانیروز نقطه اتکا و قدرت در بین یگان های نظامی است. تاریخ انتشار: 09:16 - 13 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۲۳۴۰

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بازدید از بخش های مختلف ستاد هوانیروز در جمع فرماندهان و کارکنان فنی گفت: هوانیرور به لطف خداوند منان و همت شما متخصصین فنی و خلبانان مومن و ولایت مدار در اوج قدرت است ، امروز هوانیروز نقطه اتکا و قوت قلبی در بین یگان های نظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعمیر و نگهداری متخصصان هوانیروز در حوزه اورهال و تولید قطعات افزود: از اینکه به جایگاهی رسیده ایم که می توانیم در حوزه بازآمد و تولید قطعات خودکفا بشویم بسیار کار بزرگ و ارزشمندی در بخش ناوگان هوانیروز است ، ما باید تلاش کنیم تا روی پای خود ایستادن را به همگان نشان دهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش علاوه بر بازدید از بخس های فنی هوانیروز چند طرح رفاهی و همچنین باشگاه ورزشی ستاد هوانیروز را نیز افتتاح کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر حیدری هوانیروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش

هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌های و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کردند.
در این بازدید کارکنان تیپ ۶۵ در حضور هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با اجرای رزمایش‌های متنوع در حوزه مبارزه با تروریسم، رهایی گروگان و... توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتش اوکراین مجبور به جیره‌بندی مهمات شد
  • رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم
  • عاموس گلعاد: السنوار قدرت بیرون کردن اسرائیل از غزه را دارد
  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات
  • بازدید هیئت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش