Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-02@22:43:20 GMT

راهکار دولت برای نگرانی مردم در حوزه کسب‌وکار!

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۲۸۸۹

راهکار دولت برای نگرانی مردم در حوزه کسب‌وکار!

معاون اول رئیس جمهوری از وضع تسهیلاتی جدید برای کاهش نگرانی مردم در در حوزه کسب و کار از سوی دولت خبر داد. به گزارش پول نیوز، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:
«ویروس ‎کرونا با اراده و ‎همبستگی ملی و با اقدامات پیشگیرانه قاطع و عملی مهارشدنی است. خوشبختانه آثار مثبت هر دو از امروز پیداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی، قرنطینه های فردی و کاهش سفرها را جدی گرفته اند، نهادهای مدنی و شبکه های مردمی برای کمک رسانی دست به کار شده اند. ‏کادرهای درمانی همچنان استراحت را بر خود حرام کرده اند.
تولید و توزیع محصولات بهداشتی آغاز شده و دستگاه های امنیتی و قضایی برای مقابله با سودجویی‌ها با قاطعیت ورود پیدا کرده اند. دولت برای کاهش نگرانی مردم در حوزه کسب و کار تسهیلاتی را وضع کرده است.
کرونا را همه با هم مهار می‌کنیم.»


منبع: پول نیوز

کلیدواژه: جهانگیری مقابله کسب و کار تسهیلات کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۲۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: واگذاری امور به مردم همواره با موفقیت همراه بوده و در زمینه‌های فرهنگی نیز باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده کرد.

سیدمحمدرضا هاشمی پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در نشست تخصصی فعالان حوزه تعلیم و تربیت که با حضور رئیس ستاد تعلیم و تربیت شورای انقلاب فرهنگی در محل سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد، با تبریک هفته و روز معلم به اظهار کرد: شورای انقلاب فرهنگی در دولت سیزدهم جایگاه خود را یافته و وزارت کشور نیز نگاه ویژه ای به مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد. 

وی ادامه داد: دولت سیزدهم نگاه خاص و ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد.‌ 

استاندار سمنان با اشاره به تجربه موفق مردم سپاری امور گفت: واگذاری امور و برنامه ها به مردم همواره با موفقیت همراه بوده و در زمینه های فرهنگی نیز باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده کرد. 

هاشمی در ادامه با اشاره به توانمندی های غنی نیروی انسانی استان گفت: استان سمنان دارای ظرفیت و پتانسیل‌های انسانی بسیار خوب و ارزشمند است که باید از این توانمندی استفاده کرد. 

وی همچنین با تاکید بر اهمیت جایگاه آموزش و پرورش اظهار کرد: باید تلاش کرد تا با تمرکز در حوزه آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری موفق و اثرگذاری در این خصوص داشته باشیم. 

وی اضافه کرد: اهمیت دادن به حوزه پرورشی در آموزش و پرورش می تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را رفع کند.‌ 

هاشمی در پایان سخنان خود با بیان سه مشکل اساسی استان سمنان در حوزه تصادفات، جمعیت و آب گفت: یکی از دغدغه‌های جدی ما موضوع پیری جمعیت و لزوم جوان سازی جامعه است که باید در این خصوص اقدامات موثر و راهبردی صورت گیرد.‌ 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌وکار و اشتغال مردم گذاشته‌ام
  • اگر خونتان غلیظ شده این راهکار‌ها را به کار بندید
  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • کاهش نارضایتی مردم از وضعیت نظافت تهران | جزییات تماس مردم با ۱۳۷ در این حوزه چه چیز را نشان می دهد؟
  • نگرانی از کاهش سطح دینداری و افزایش بی اعتمادی در جامعه در یادداشت عباس عبدی
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • راهکار سخنگوی قوه قضاییه برای خروج دیدارهای مردمی از حالت تشریفاتی
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • مسئله مردم نرخ رشد نقدینگی نیست، مردم تورم را می‌بینند
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است