Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مجتبی منتظری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با تاکید بر توجه به رعایت نکات ایمنی در خانه تکانی به منظور جلوگیری از آتش سوزی و ایجاد خسارت‌های مالی و جانی به شهروندان توصیه کرد، هنگام استفاده از موادشوینده، حتما از ماسک استفاده کنند و از تهویه مناسب اطمینان یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتظری تاکید کرد: از مخلوط کردن مواد شوینده مختلف، چون پودر‌های شستشو، وایتکس و جرم گیر اکیدا خودداری شود، زیرا این کار موجب آزاد شدن بخارات سمی از جمله گاز کلر می‌شود و به ریه، چشم و پوست آسیب جبران ناپذیری خواهد رساند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: هیچ گاه برای از بین بردن لکه‌های لباس از مایعات قابل اشتعال مثل بنزین و تینر به خصوص در محیط بسته استفاده نشود، زیرا علاوه بر خطر انفجار و اشتعال، استنشاق بخارات این گونه مایعات باعث کاهش هوشیاری و گاه بیهوش شدن فرد خواهد شد.

او اضافه کرد: از قرار دادن وسایل رنگ و نقاشی ساختمان، چون رنگ، تینر و فرچه آغشته به رنگ در بالکن یا پشت بام خودداری شود، زیرا با سرایت کوچک‌ترین جرقه از مواد محترقه به خصوص در شب آخرین چهارشنبه سال شاهد وقوع آتش سوزی و ایجاد خسارت گاه غیر قابل جبران در ساختمان خواهیم بود.

منتظری در ادامه تاکید کرد که از شست‌وشوی پرده، کف آشپزخانه و حمام آلوده به مواد روغنی با مواد سریع‌الاشتعال (مثل بنزین) خودداری شود.

او در ادامه گفت: شهروندان هنگام استفاده از نردبان و یا چهارپایه از پایداری سطح اتکای آن با زمین اطمینان یابند و از چهارپایه‌های استاندارد و نردبان دوطرفه استفاده کنند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین تاکید کرد در زمان پاک کردن شیشه و پنجره‌های منزل از رفتن بر روی نرده‌ها و یا قرنیز‌ها خودداری شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عید نوروز نوروز 99 خودداری شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری شهروندان از نزدیک شدن به رودخانه ها در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید احمد موالی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تکمیل شدن ظرفیت سد دز و رهاسازی آب، بر بالا آمدن آب رودخانه دز هشدار داد.

وی ادامه داد: شهروندان به ویژه اهالی روستاها از تردد و توقف در حاشیه و حریم رودخانه های دز و کارون خودداری کنند.

فرماندار اهواز گفت: با توجه به رهاسازی آب سد دز، به روستاهای حاشیه رودخانه ها اطلاع رسانی شده است.

دیگر خبرها

  • همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • ببینید | ادعای تکان‌دهنده میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود
  • خودداری شهروندان از نزدیک شدن به رودخانه ها در اهواز
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • خانه تکانی اینتر در تابستان: 5 بازیکن می‌روند